Kysymys pidätyskyvystä (vain asiallisia vastauksia kiitos!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuori äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nuori äiti"

Vieras
Eli sellaista asiaa ajattelin lähteä kyselemään, että onko kenelläkään muulla synnyttäneellä isomman hädän pidätysvaikeuksia? Melkeimpä pitää vessaan juosta kun hätä iskee. Kotonahan se ei ole ongelma, mutta entä jos joskus on jossain missä vessa ei olekaan niin lähellä... Tai siis hetken pystyy kyllä pidättää mutta ei yhtä kauan kuin ennen.

Olen myös miettinyt, voisiko tuo johtua siitä, että rakastan anaaliseksiä. Mutta sitä olemme harrastaneet jo pari vuotta ja tämä pidätysvaikeus on tullut vasta hiljattain. Emmekä tee sitä kovin usein, ehkä kerran kuussa, ja aina tosi varovasti liukasteen kanssa. Tuostakin asiasta on tosi ristiriitaista infoa saatavilla. Toiset sanoo että tulee väistämättä vaurioita ja toiset taas on sitä mieltä että mitään ongelmaa ei ole jos silloin tällöin varovasti harrastelee. Päähän tässä menee sekaisin.. Melkein tekisi mieli lopettaa peppuseksi kokonaan ettei nyt ainakaan pahemmaksi pidätysvaikeudet muutu mutta ääh, se on niin järjettömän ihanaa!! En mistään muusta saa yhtä voimakkaita orgasmeja, siihen vaan jää koukkuun... ( olen siis oikeasti nainen ja tätä mieltä ;) ) Ja sitten taas toisaalta en haluaisi lopettaa sen harrastamista "turhaan" jos kaikki tämä johtuukin vain synnytyksestä...

Kenelläkään kokemuksia tai ajatuksia? Kiitos todella paljon asiallisista vastauksista! Asia oikeasti vaivaa mieltäni.

Kokeile treenata lihaksia sillä alueella enemmän, siitähän sen sitten huomaa, että johtuuko synnytyksestä vaan. Jos, niin lihakset saa treenaamalla kuntoon.
Mä olen kyllä kuullut tosta, että anaaliseksi saattais aiheuttaa vaurioita vaikkei sitä usein harrastaiskaan.

Leikattiinko väliliha synnytyksessä, sen palautuminen voi vaikuttaa.
Anaaliseksi voi tietenkin löysentää aluetta. Mietipä tarkkaan minkäkokoista tavaraa sieltä kohdallasi tulee ulos ja minkä kokoista päästät sisään. Jos jälkimmäinen on paksumpaa, pidätysvaikeudet voivat hyvinkin johtua seksistä.

Mulla oli viikon ekan (muissa ei sitten ollutkaan mitään) synnytyksen jälkeen niin että piti kiiruhtaa kun iso hätä tuli. Sitten kyllä palautui ihan normaaliksi. Kysyin neuvolasta ja sanoivat että synnytyshormonit löysentävät kaikki paikat alapäästä tosi tehokkaasti, mutta palautuvat kyllä sitten myös nopsaan. Jos on yhtään pidempi aikainen ollut toi sun vaiva niin sitten kannattaa jo kysäistä (tai vaihtoehtoisesti miettiä sitä anaaliseksin lopettamista), nimittäin mä en ainakaan usko että se kovin hyväksi sulkijalihakselle on..

Yhteistyössä