Kysymys oviksesta ja valkovuodosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli missä vaiheessa teillä on oviksen jälkeen ne kuuluisat limat loppuneet?

Luin jostain että ennen ovista sitä tulee paljon mutta sitten tulee kuiva kausi. Mä havaitsin tikulla LH-huipun to mutta omasta mielestäni perjantain v-vuoto oli jo kuten vettä ja la olikin jo ihan kuiva päivä... Aamulämpö nousu vasta tänään siitä 36,2---> 36,6 joten kysymys kuuluu MILLOIN tuo ovis ois oikeesti ollut (vai onko ollu ollenkaan... )?? Rinnat oli herkän tuntuiset torstaina ja samoin jotenkin mahasta nippaili mutta na saattaa olla vaan luulotautia noi jälkimmäiset oireet... Tohon lämpömittariinkaan en oikein luota kun näyttää joka kerralla eri luvun vaikka 5 kertaa testaisin :/

Ovulaatio tapahtuu n. 1-2 vuorokautta POSITIIVISEN TESTITULOKSEN JÄLKEEN
Ovulaatio tapahtuu ns. LIMAN VIIMEISENÄ VUOTOPÄIVÄNÄ.
Kehon lämpötila nousee kun OVULAATIO ON OHI!
Lämpö mitataan JOKA AAMU SAMAAN AIKAAN ENNEN YLÖSNOUSUA!

En siis ymmärrä että mikä nyt askarruttaa? Sait ovistestiin pos.tuloksen, limatkin taisi loppua juuri oletetun oviksen jälkeen ja lämmötkin nousi vasta nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja juli:
Ovulaatio tapahtuu n. 1-2 vuorokautta POSITIIVISEN TESTITULOKSEN JÄLKEEN
Ovulaatio tapahtuu ns. LIMAN VIIMEISENÄ VUOTOPÄIVÄNÄ.
Kehon lämpötila nousee kun OVULAATIO ON OHI!
Lämpö mitataan JOKA AAMU SAMAAN AIKAAN ENNEN YLÖSNOUSUA!

En siis ymmärrä että mikä nyt askarruttaa? Sait ovistestiin pos.tuloksen, limatkin taisi loppua juuri oletetun oviksen jälkeen ja lämmötkin nousi vasta nyt...

Niin, ihmettelin vaan että toi liman viimeinen vuotopäivä oli kyllä torstai = sama päivä kun tikutin plussan ja 4 päivää ennen lämmön nousua... Vai millaista se lima oviksen aikaan on? Jos se on kuin vettä, eli pikkarit märät mutta mitään ei näy niin kai se sitten oli sitä. Mä vaan olen lukenu että sen pitäis olla paksua ym.

AP, ekassa viestissä kerrot että perjantain vuoto oli kuin vettä ja lauantain kuivapäivä.
Nyt toisessa kerrot että torstai oli viimeinen "limapäivä".

Ovulaatiolima on usein venyvää ja läpinäkyvää eli juuri sellaista mitä sinulla ilmeisesti oli perjantaina. Eli enemmänkin se on vettä kuin mitään paksua.

Luultavasti ovuloit siis perjantaina mutta varmuuttahan siitä ei ole. Saatoit ovuloida esim. to-la tai voi olla ettet ovuloinut ollenkaan mutta usein lämmön nousu kertoo ovulaation tapahtuneen (jos mittaa oikein).

Alkuperäinen kirjoittaja juli:
AP, ekassa viestissä kerrot että perjantain vuoto oli kuin vettä ja lauantain kuivapäivä.
Nyt toisessa kerrot että torstai oli viimeinen "limapäivä".

Ovulaatiolima on usein venyvää ja läpinäkyvää eli juuri sellaista mitä sinulla ilmeisesti oli perjantaina. Eli enemmänkin se on vettä kuin mitään paksua.

Luultavasti ovuloit siis perjantaina mutta varmuuttahan siitä ei ole. Saatoit ovuloida esim. to-la tai voi olla ettet ovuloinut ollenkaan mutta usein lämmön nousu kertoo ovulaation tapahtuneen (jos mittaa oikein).

Kiitos avusta! Toi lämmön nousu mua arveluttikin ja siksipä pahoin pelkään ettei ovulaatiota tapahtunutkaan. Mutta siis hyvä tietää toi lima-juttu, koska olen ollut siinä uskossa, että ovulaatiolima nimenomaan on sitä paksua, (jopa kokkareista) vähän kun limatulppa tms. joka on selkeästi näkyvissä pikkareissa. Olen käsittänyt että tuo on sitä venyvää limaa koska perjantain "vettä" ei kyllä enä mitenkään saanut venytettyä parhaalla tahdollakaan. :)

Onneksi touhuiltiin miehen kanssa torstaina ja lauantaina ennen hänen reissuansa, joten kyllä siellä jotakin oli mahdollista munasolua odottelemassa!

No aika näyttä ovuloinko ja jos niin mikä oli tulos :)

Yhteistyössä