Kysymys Nutrilet-tuotteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskipossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läskipossu

Vieras
En ole koskaan tuollaisia kokeillut. Onko niistä apua, että saisi painonpudotuksen käyntiin? Pitemmällä tähtäimellä pysyvä elintapojen muutos on varmasti paras keino, mutta auttaako Nutriletit pääsemään alkuun? Siitä saisi lisää motivaatiota, kun ensin lähtisi muutama kilo helposti. Tuleeko niitä syödessä nälkä vai riittääkö yksi jauhepussi tms tosiaan korvaamaan aterian

Alkuperäinen kirjoittaja komina:
et ole ainoa. yks täällä ilmottautuu. tilasin just painonvartijoista syö ja nauti rompun. joulun jälkeen olis määrä aloittaa. =)

Mulla olis vastaava painonvartijoiden romppu kotona, mutta en saa aikaiseksi aloittaa ikinä... Siksi ajattelin, et jos saisin vähän potkua jostain tehodieetistä ja siitä olis helpompi jatkaa

mä kerran sain 12 kg pois painonvartijoissa ja sen olen hyväksi mulle todennu. aika ei vaan riitä käymään siellä henk.koht joten toi on hyvä vaihtoehto.
oletko saanu ite painoo pois tolla ohjelmalla ja onkos se muuten ihan hyvä?
mulla ei sit taas tehodietit auta vaan kunnolla alusta alkaen :D

sain painonvartijoiden ohjeilla 12 kg pois, mut lasten myötä se tuli takaisin ja sitten en vaan ole saanut itseäni niskasta kiinni. Pienten lasten kanssa on välillä aika rankaa ja jos joskus olisi aikaa lähteä kuntoilemaan, ei jaksa. Ja syötyä tulee vähän mitä sattuu, siinä suurin syy.

No voin kertoa että olen maistanut nutrilet tuotteita (juomia ja keittoja) äidiltäni ja ne on NIIIIN järkyttävän pahoja että mun laihdutuskuuri ainakin tyssäisi siihen kun en kestäisi niellä niitä litkuja päivästä toiseen. Silkkaa kidutusta.
Painonvartijoiden pistelasku on kai miellyttävin tapa laihduttaa. Olen aina ollut normaalipainoinen että silleen ei kokemusta laihdutuskuureista muusta ku ihan lyhytaikaisista parin kilon pudotuksista...Mutta sillon paras oli "pisteiden" syöminen.

Alkuperäinen kirjoittaja läskipossu:
sain painonvartijoiden ohjeilla 12 kg pois, mut lasten myötä se tuli takaisin ja sitten en vaan ole saanut itseäni niskasta kiinni. Pienten lasten kanssa on välillä aika rankaa ja jos joskus olisi aikaa lähteä kuntoilemaan, ei jaksa. Ja syötyä tulee vähän mitä sattuu, siinä suurin syy.

on kuin mun suusta paitsi oli jo kaks lasta kun laihdutin. saa herkuille heittää hellät jäähyväiset. mullakun tuppaa olemaan se niin että joko mä syön niitä hirveesti ai sit en yhtään, kohtuukäyttöä en tossa asiassa tunne.(toihan kuullosti ihan alkkiksen suusta)

Yhteistyössä