Karvattomuus on tämän tyttösen mielestä kamalaa,todella epäeroottista jos mies on posliini tms. tai edes kainalot ajettu. Mieti siis kahdesti ennen kuin tartut höylään!
Minun mielestä paras linja karvoituksen suhteen on niin miehellä kuin naisella kultainen keskitie: poistaa ne karvat mitkä itseä häiritsee (esim. naisilla sääri- ja kainalokarvat, miehillä viikset ja vaikka luomissa kasvavat pidemmät karvat) ja siistii häpyalueen karvat lyhyemmiksi. Eli miehillä parasta on kun omistaa rintakarvat, parran, kainalokarvat, jalkojen ""turkin""

ja alakerran siistityt karvat. Kainalokarvat ovat sopivat kun ne eivät pursuile ulos kun kädet ovat alhaalla.
Karvaisuus on miehekästä ja suloista, ja saa minut tuntemaan itseni turvalliseksi.

Olen hulluna parrakkaisiin miehiin, ja erityisen ihanaa mielestäni on myös karvaviiva navasta alaspäin. En tällä hetkellä juurikaan katsele muita kuin partasuisia miehiä.
Kerron sinulle salaisuuden: pidän kovasti siitä kun saan haistella miehen rintaa ja kainaloita. Olen joskus lukenut lehdistäkin, että naisten hormonitoimintaan ja seksuaaliseen haluun vaikuttaa miehen tuoksu, ja että miehen haisteleminen rauhoittaa naista. Ainakin omalla kohdallani on ihan paikkansapitävää!

Karvoitus säilyttää tuoksua paremmin kuin karvaton iho, joten karva voi olla hyödyksikin.. Likaisuus tai vanha hiki ei silti ole hyvä juttu, puhdas ja karvainen mies on ihana.

Liikaa karvaa on mielestäni silloin, kun olkapäillä, selässä ja pakaroissa kasvaa tiheää karvaa, ja jos maha on kokonaan karvainen eikä miehellä ole selkeää hiusrajaa niskassa, vaan tukka jatkuu selkään. Silloin voisi mielestäni jo karsia ylimääräistä pois.
Eli eivät kaikki naiset ihannoi karvattomia miehiä, mutta kohtuus kaikessa! Ole oma itsesi, mutta siistittynä.