T
Täh ?
Vieras
Miksi miehiä kannustetaan puhumaan tunteistaan ja näyttämään niitä avoimesti ja sitten kun me teemme näin te tulette vihaiseksi ja saatte melkein raivarit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Täh ?;23627043:Näin se aina menee ja sitten kun olen kertonut miltä minusta tuntuu, asia on täysin yhdentekevä ja saamme kuulla 5 tunnin vuodatuksen minkätakia minun tunteilla ei ole mitään merkitystä.
Alkuperäinen kirjoittaja Täh ?;23627043:Näin se aina menee ja sitten kun olen kertonut miltä minusta tuntuu, asia on täysin yhdentekevä ja saamme kuulla 5 tunnin vuodatuksen minkätakia minun tunteilla ei ole mitään merkitystä.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23627061:Osaatko sinä kertoa myös positiivista tunteistasi?
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23627061:Osaatko sinä kertoa myös positiivista tunteistasi?
Siis kyllä noilla sun neuvoilla pääsee paljon vähemmällä. Kun ei ala avautumaan, niin ei tarvii kohta huomata olevansa itse syyllineen kaikkiin negatiivisiin tunteisiin.