Kysymys miehille

  • Viestiketjun aloittaja gremliina
  • Ensimmäinen viesti
gremliina
Kun useimmat miehet siis fantasioi lähes tulkoon koko ajan jostain muusta kuin omasta kumppanistaan, niin miksi miehet sitten hakeutuu yksiavioisiin parisuhteisiin? Vai onko pettäminen kuitenkin väistämätöntä, kun maailmassa on niin paljon kauniimpia ja pantavampia naisia kuin se oma luuska? Siis miten voin ryhtyä parisuhteeseen tietäen, että miehen ajatukset on joissain ihan muissa naisissa, seksuaalisesti? Itse kun olen sellainen, että tarvitsen seksuaaliseen himoon myös tunteita, joten säälittävästi fantasioin useimmiten siitä omasta partnerista, silloin kun sellainen on. Tiedän kuitenkin, että näin ei ole miehen laita, ja se masentaa.

Siis miksi (ainakin aika monet) miehet haluaa parisuhteen, eivätkä pyri toteuttamaan noita seksifantasioitaan, kun ne tuntuvat istuvan aika tiukassa?
 
metänpeikko
anteeks mutta kyllä tuo toimii toisinkin päin...ainakin meikäläisen kohdalla ja eihän parisuhteesta tule sillai yhtään mitään.vai olenko tahtomattani hörhö imuri?
 
lutukka64
Alkuperäinen kirjoittaja gremliina:
Kun useimmat miehet siis fantasioi lähes tulkoon koko ajan jostain muusta kuin omasta kumppanistaan, niin miksi miehet sitten hakeutuu yksiavioisiin parisuhteisiin? Vai onko pettäminen kuitenkin väistämätöntä, kun maailmassa on niin paljon kauniimpia ja pantavampia naisia kuin se oma luuska? Siis miten voin ryhtyä parisuhteeseen tietäen, että miehen ajatukset on joissain ihan muissa naisissa, seksuaalisesti? Itse kun olen sellainen, että tarvitsen seksuaaliseen himoon myös tunteita, joten säälittävästi fantasioin useimmiten siitä omasta partnerista, silloin kun sellainen on. Tiedän kuitenkin, että näin ei ole miehen laita, ja se masentaa.

Siis miksi (ainakin aika monet) miehet haluaa parisuhteen, eivätkä pyri toteuttamaan noita seksifantasioitaan, kun ne tuntuvat istuvan aika tiukassa?[/quo

Lueppas noita kaikkia kommentteja ihan ajatuksella täältä eri keskustelualueilta ja mieti sitten sitä miesten asemaa parisuhteessa ihan uudemman kerran..;)
 
Obelix-
miksi se aina on mies kun pettää/unelmoi? itse olen 6 vuoden suhteen jälkeen joutunut tilanteeseen, jossa nainen vain sanoi, että en jaksa enää ja ai niin mulla on muuten toinen.....
 
comment...
mikäs siinä haaveilussa niin kamalaa on. teot ja se kuinka kohtelee "omaansa", kai ratkaisee..?

kypsä, itseensä ja partneriinsa luottava suhtautuminen auttaa.. eikö vain..?
 
Opettajatäti
Alkuperäinen kirjoittaja comment...:
mikäs siinä haaveilussa niin kamalaa on. teot ja se kuinka kohtelee "omaansa", kai ratkaisee..?

kypsä, itseensä ja partneriinsa luottava suhtautuminen auttaa.. eikö vain..?
Etkö lukenut ap:n tekstiä ollenkaan? Käsittääkseni hän kokee juuri sen kumppaninsa haaveilun omanarvontuntoaan alentavana ja nimenomaan on kyse siitä ettei miehen suhtautuminen ole kypsä. Onko mielestäsi tosiaan niin että on naisen tehtävä aina olla se kypsempi osapuoli koska mies ei siihen kuitenkaan pysty?

Mielestäni hyvään suhteeseen kuuluu molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus eikä siihen kuulu avoin kuolaus muiden perään.

 
sivhos
Ihminen on seksuaalinen otus.Jossain vaiheessa lopahtaa kiinnostus omaan vakikumppaniin,ja alkaa silmäilemään aidan yli.Kauniita houkuttimia on.Jotkut ovat uskollisia koko ikänsä.
 
Mies 50
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Ihminen on seksuaalinen otus.Jossain vaiheessa lopahtaa kiinnostus omaan vakikumppaniin,ja alkaa silmäilemään aidan yli.Kauniita houkuttimia on.Jotkut ovat uskollisia koko ikänsä.
Tuo on aivan totta, ihminen on luotu, tai muuten kehittynyt, seksuaaliseksi otukseksi kuten muutkin "eläimet". Kaikki muu on ihmisen keksimää, pysyvät parisuhteet, avioliitot, uskonnot, kaikki muu.
Se nyt vaan menee niin että muuten olisimme jo aikoja sitten kuolleet sukupuuttoon jos olisimme "yksiavioisia". Parittelisimme vain yhden kumppanin kanssa ja homma jäis siihen.
Ei sitä uskonnot eikä muutkaan ihmisten luomat systeemit tunnu pystyvän pitämään hallinnassa, ihmisen seksualisuutta.
 
comment...
Alkuperäinen kirjoittaja Opettajatäti:
Alkuperäinen kirjoittaja comment...:
mikäs siinä haaveilussa niin kamalaa on. teot ja se kuinka kohtelee "omaansa", kai ratkaisee..?

kypsä, itseensä ja partneriinsa luottava suhtautuminen auttaa.. eikö vain..?
Etkö lukenut ap:n tekstiä ollenkaan? Käsittääkseni hän kokee juuri sen kumppaninsa haaveilun omanarvontuntoaan alentavana ja nimenomaan on kyse siitä ettei miehen suhtautuminen ole kypsä. Onko mielestäsi tosiaan niin että on naisen tehtävä aina olla se kypsempi osapuoli koska mies ei siihen kuitenkaan pysty?

Mielestäni hyvään suhteeseen kuuluu molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus eikä siihen kuulu avoin kuolaus muiden perään.
kirjoitin siltä kannalta, että molemmat osapuolet haaveilevat ja katselevat elämää sekä ihmisiä. uskollinen voi silti olla.
 
Kurillinen
Kontrolli pitää fantasiat aisoissa. Eikä niitä naisia kovin monta kestäisi, hyvä kun yhtä. Parisuhteen syvetessä siitä tulee perhe eikä perhettä hylätä. Fantasiat seuraavat useimmilla aina mukana, mutta jos itsekuri on hyvä ja parisuhteessa edes enimmäkseen hyvä olla, niin ei pitäisi olla suurta vaaraa. Jos itsekuri joltakulta mieheltä sattuu pettämään, niin tuskin siinä tunteet on heti mukana. Kas kun miehen näkökulmasta niitä hyvännäköisiä naisia riittää, mutta perheen perustaminen ja oikeasti kiinnostavan kumppanin löytäminen on yhtä vaikea yhtälö molemmille sukupuolille.
Itsekurin määrän arviointia voit toki suorittaa kyselemällä taustat.
 
Pikkuisen tuhma mies
valinnassa vikaa? Gremliina, kuten useimmat naiset, tietenkin ihastuu siihen kyläkunnan komeimpaan urokseen ja aloittaa touhut hänen kanssaan heti ensimmäisenä iltana. Kyläkunnan kaunotar huomaa tämän ja alkaa piirittää miestä ja loput tiedämmekin. Ota jostain joku "kiltti" mies, joita ei yleensä kapakoissa näy ja muista pihdata aluksi. Pihtauksella testaat onko mies todella kiinnostunut sinusta.
 
vierailija
Tuo on aivan totta, ihminen on luotu, tai muuten kehittynyt, seksuaaliseksi otukseksi kuten muutkin "eläimet". Kaikki muu on ihmisen keksimää, pysyvät parisuhteet, avioliitot, uskonnot, kaikki muu.
Se nyt vaan menee niin että muuten olisimme jo aikoja sitten kuolleet sukupuuttoon jos olisimme "yksiavioisia". Parittelisimme vain yhden kumppanin kanssa ja homma jäis siihen.
Ei sitä uskonnot eikä muutkaan ihmisten luomat systeemit tunnu pystyvän pitämään hallinnassa, ihmisen seksualisuutta.
Kehitysopilla aivopestyn kirjoitus.
 
vierailija
Tämä taitaa olla jokun katkeran naisen kirjottamaa, jota on petetty
ja nyt kaikki miehet on pettäjiä

Voin sanoa että kun löytää sen oikeen niin ei mitikään pettämistä
se on FAKTA
 
vierailija
Tämä taitaa olla jokun katkeran naisen kirjottamaa, jota on petetty
ja nyt kaikki miehet on pettäjiä

Voin sanoa että kun löytää sen oikeen niin ei mitikään pettämistä
se on FAKTA
En ole tuo katkera nainen, mutta fakta on vain se, että suurin osa ihmisistä pettää tai on tilaisuuden tullen valmis pettämään kumppaniaan riippumatta siitä, miten hyvin tai huonosti asiat suhteessa ovat tai miten hieno tai huono se oma kumppani on. Ihmisen perusluonto on itsekäs, omahyväinen ja katala, monesti vieläpä ihmisen itsensä sitä tiedostamatta. Joka tilanteessa ja joka asiassa lojaalit ihmiset ovat todella harvinaisia poikkeuksia.
 
vierailija
En yhdy aloittajan ajatusmaailmaan.
"Kun useimmat miehet siis fantasioi lähes tulkoon koko ajan jostain muusta kuin omasta kumppanistaan"
Onko tosdella näin?
"Vai onko pettäminen kuitenkin väistämätöntä, kun maailmassa on niin paljon kauniimpia ja pantavampia naisia kuin se oma luuska"
Oletat siis että mies on pelkästään kauneuden ja pantavuuden (mitä ne sitten tarkoittavatkin) perään, eikä suinkaan välitä parisuhteensa hoidosta.
"Siis miten voin ryhtyä parisuhteeseen tietäen, että miehen ajatukset on joissain ihan muissa naisissa, seksuaalisesti"
Et ilmeisesti vvoikaan jos todella tiedät asian olevan noin.
"Itse kun olen sellainen, että tarvitsen seksuaaliseen himoon myös tunteita, joten säälittävästi fantasioin useimmiten siitä omasta partnerista, silloin kun sellainen on"
Taidanpa ymmärtää, miksi et kykene pitkäaikaiseen parisuhteeseen.
" Tiedän kuitenkin, että näin ei ole miehen laita, ja se masentaa."
Sinun ehkä kannattaisi kyseenalaistaa oma tietämyksesi.







 
vierailija
Kyllähän rakastelu on paljon muutakin kuin tissit ja perse
eli ulkonäöllisesti varmaan on moniakin naisia joita voisi naida
mutta kun löytää sen oikean kauniin ja haluavan naisen niin siitä pitää pitää kiinni

kyllä naisissa eroa rakastelessa
- suuseksissä kaikki ei ota loppuun saakka
- kaikki naiset ei halu että nuollaan
- peppuseksikin vaan harvojen mieleen
- seksilelut ??
- rakastelu voi olla tylsää tai aina jotain uutta kokeilevaa
 
vierailija
toi totta että EX mielessä joskus, koska seksi oli hyvää ja estotonta (suhde muuten riitaisa)

mutta mielluummin tyydyn seksiin jossa parisuhde toimii ja saa olla oma itsensä
 
vierailija
Ap: "Vai onko pettäminen kuitenkin väistämätöntä, kun maailmassa on niin paljon kauniimpia ja pantavampia naisia kuin se oma luuska"

Onko oman vaimon muka pakko olla vain joku luuska? Tähän voinee myös nainen vaikuttaa. Rakastan omaani ja en pidä häntä minään luuskana.
 
vierailija
On matemaattinen välttämättömyys, että naisilla on sama määrä a) seksikumppaneita, b) heteroyhdyntöjä kuin miehellä. Silti matematiikkaa syvällisesti ymmärtämättömien parissa kulkee kansanviisaus, että miehet muka 'pettäisivät' useammin kuin naiset. Ei voi olla totta, ei todellakaan VOI, mutta logiikankin vastaisia sitkeitä kuvitelmia voi olla..
 
On matemaattinen välttämättömyys, että naisilla on sama määrä a) seksikumppaneita, b) heteroyhdyntöjä kuin miehellä. Silti matematiikkaa syvällisesti ymmärtämättömien parissa kulkee kansanviisaus, että miehet muka 'pettäisivät' useammin kuin naiset. Ei voi olla totta, ei todellakaan VOI, mutta logiikankin vastaisia sitkeitä kuvitelmia voi olla..
Minun mies puhuu pannessa
 
q

Minun mies puhuu pannessa halustaan saada minua panemaan useampia miehiä.
Hänen toiveensa olisi kokeilla montako miestä jaksaisin naida.
Minä tykkään eniten 1N ja 2M korkeintaan 3M kerrallaan niin pystyn ottamaan kaikki miehet huomioon.
 

Yhteistyössä