Kysymys luottotiedoista ja osamaksusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu84"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttu84"

Vieras
Minulla on luottotiedot menneet mutta kaikki on pois maksettu, ei mene enää palkasta ulosottoon siis.
Onkohan mitään mahdollisuutta saada ostettua osamaksulla kun tiedot vielä "mustalla listalla" vaikka kaikki maksettu pois kovalla työllä?
Pitäisi ostaa 2 polkupyörää joihin ei käteisellä ole varaa mutta olisi kova tarve kahdelle kunnon pyörälle kun työmatkat niillä liikutaan. Ja kyllä, aion pitää tietoni kunnossa kun tuo merkintä poistuu mutta haluan ostaa osamaksulla joka on taloudelle parempi vaihtoehto että kuukausittain pois maksan niitä eriä sitten. Eli AION maksaa mitä ostan.
Onko tietoa miten pitää toimia jos esim. Hobby Hallista haluaisin tilata vai antavatko ollenkaan vielä?
Ja joo, käytettyjä pyöriä harkitsimme mutta kun päivässä tulee minulle ja miehelle kummallekin ajettavaa n. 25km niin pitäis olla peli joka kestää.

Eiköhän se riipu ihan myyjästä, tuskin on mitään lakia ettei missään nimessä voi myydä osamaksulle jos on luottotiedot menneet. Kysy ihan sieltä mistä ajattelit ne pyörät ostaa.

[QUOTE="Minttu84";30046516]Mut eikö tuo vaikuta ollenkaan et olen kaikki velkani pois maksanut? Vuoden päästä vasta lähtee tuo merkintä pois.. :/[/QUOTE]

Edeleenkin jokainen myyjä saa ihan ite päättää kelle tuotetaan myy, ei me voida täällä tietää miten sun kohdalla asia menis.

[QUOTE="Minttu84";30046538]Eli mun ei kannata täällä kysellä kun täällähän on niiiin paljon järkevämpiä aloituksia, esim. petetyksi tunteminen kun joku tietty palstailija ei ole täällä enää..? ;)[/QUOTE]

Et sä sillä vastauksella oikein mitään tee.

No ei oo iso homma klikata netissä niitä pyöriä ostoskoriin ja sit täyttää omat tiedot ja katsoa meneekö läpi... :D Henkilötunnuksen se kysyy, eli voi olla että tsekkaavat tiedot ja et saa.

[QUOTE="Minttu84";30046549]Miten niin? Juurikin toisinpäin! =)
Aloituksen tarkoitus on kysellä josko joku olisi ollut samassa tilanteessa niin tietäisin kannattaako edes yrittää..[/QUOTE]

Ainahan sitä kannattaa kysyä, ei kai kukaan jätä asiaa vaan palstan perusteella tekemättä/koittamatta. Harvoin täältä saa oikeaa vastausta, täällä on enimäkseen vain mielipiteitä.

Ja mites miehen luottotiedot, onko nekin menny jos kaikki pitää sun nimiin tilata? Jospa molemmat vaan ostaa seuraavasta palkasta pyörän itselleen, 200 €:lla alesta saa nyt pyörän millä kyllä polkee työmatkat muutaman vuoden eteenpäin. Ostatte ne huippupyörät sit kun olette niihin säästäneet.

Yhteistyössä