kysymys lesroista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan kysyin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hih hih hiiiiiiiii en osaa kirjoittaa :D ei vaan ihan totta kaks lesta perhettä nyt lyhyen ajan sisään tavannut ja tuijottavat ihan häpeilemättä vaikka huomaavat että huomaan :D Ajattelin ensin että olen jotenkin vainoharhainen vaan mies sanoi et ravintolassa oli huomannu saman kun oltiin syömässä et lesta perheen äiti tuijotti meitä koko ajan....

Miten tuijottaminen on ylimielistä? Ehkä jäänyt vaan katse päälle tai kyseessä on ollut käytöstavaton ihminen, joka tuijottaa. Joka tapauksessa koko ihmisryhmän tuomitseminen parin yksilön käytöksen perusteella on ihan naurettavaa.

Kyllä lessut pitää itseään parempina kuin "tavikset" . Esimerkkinä vaikka justiin tuo et kyttäävät ja esim romaneita paheksutaan. Miksi olisivat itse vaikka romaneita parempia? Mikä oikeus lessuilla tuomita? Itse pidän itseäni lessuja parempana ihmisenä, koska en väheksy eri kulttuureita, romaneja jne. Mutta lessuja kyllä väheksyn ja halveksin, mutta johtuu täysin niiden omasta käytöksestä, eli ovat ylimielisiä ja luulevat olevansa parempia kuin muut.

Yhteistyössä