KYSYMYS LAURI TÄHKÄSTÄ!!!

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Se vaan on niin iiihhana! :heart: Muuta en tiiä.. :D

maku asioista ei voi kiistellä mutta minusta se on jotenkin äärimmäisen vastenmielinen tyyppi :x :x

tyhmä kuin saapas juntti ja ruma... naama on jotenkin toispuoleinen

Juu, mustakin se on jollain lailla ruma, niin ruma, et se on jo komee.. :D

En tiedä, ei täällä Teuvalla ole kukaan siitä mitään puhunut.

Ei kaikkien tarvitse kaikista tykätä, mutta itse tykkään Tähkästä ja musiikistaan. Tähkä ei kuitenkaa ole mun mielestä parhaimman näköinen siinä bändissä, vaan kitaristi Simo Ralli.

Eilinen keikka oli hyvä! :D B)

maku asioista ei voi kiistellä mutta minusta se on jotenkin äärimmäisen vastenmielinen tyyppi :x :x

Se joka haukkuu joutuu mustalaisen pieru housuun. :xmas: (Meitin lapsien elämän viisauksia tuo :saint: )

Mistäs tiedät, että on tyhmä? Ei mulla ainakaan ole sellaista kuvaa hänestä. Mutta en kai mä sitä sitten tajua, kun mä juntti olen samalta paikkakunnalta kotoisin kuin hän. Me Etelä-Pohojalaaset tairetahan olla vähä juntteja :laugh: B)

onko sen naamassa jotain vikaa? halvaus toisella puolella tjn...? ja onko se oikeesti niin tyhmä juntti mitä antaa ymmärtää? ja ennenkaikkea MIKÄ SIINÄ VIEHETTÄÄÄ?????

Tota samaa mä kyselin parisen viikkoa sitten..enkä saanu vastausta. Mutta mä olen sitä mieltä että siinä on jotain erikoista ja puoleensavetävää!!

Alkuperäinen kirjoittaja exfani:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:
joo, ja jätti perheensä toisen naisen takia, paska mikä paska

Ja edelleenkin mä olen hyvin pahoillani siitä, että en itse ollut tuo toinen nainen. :xmas:
Hyi sua!!!

Ai olet ex-fani tuon takia? No otan osaa. Mä kuuntelen sitä musiikkia, vaikka sen tekijä olis täyspaska. Tykkään esim. Michael Jacksonin musiikista vaikka se mies onkin oksettava.

Alkuperäinen kirjoittaja exfani:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:
joo, ja jätti perheensä toisen naisen takia, paska mikä paska

Ja edelleenkin mä olen hyvin pahoillani siitä, että en itse ollut tuo toinen nainen. :xmas:

Hyi sua!!!

Juuh, hyi, hyi... :| *Heristää itselleen sormea peilin edessä*

Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:
No lyökää nty linkkiä kuvaan tai haastatteluun, niin katotaan, mimmonen miäs se on. Mitä sillon väliä, jos osaa kerta ääntänsä käyttää, oliko naamaa vaikka ollenkaan tai ei :laugh: ?

Tuollahan nuota
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=lauri+t%C3%A4hk%C3%A4&gbv=2

Yhteistyössä