onko sen naamassa jotain vikaa? halvaus toisella puolella tjn...? ja onko se oikeesti niin tyhmä juntti mitä antaa ymmärtää? ja ennenkaikkea MIKÄ SIINÄ VIEHETTÄÄÄ?????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Se vaan on niin iiihhana! :heart: Muuta en tiiä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Se vaan on niin iiihhana! :heart: Muuta en tiiä..![]()
maku asioista ei voi kiistellä mutta minusta se on jotenkin äärimmäisen vastenmielinen tyyppi :x :x
tyhmä kuin saapas juntti ja ruma... naama on jotenkin toispuoleinen
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Se vaan on niin iiihhana! :heart: Muuta en tiiä..![]()
maku asioista ei voi kiistellä mutta minusta se on jotenkin äärimmäisen vastenmielinen tyyppi :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:joo, ja jätti perheensä toisen naisen takia, paska mikä paska
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:onko sen naamassa jotain vikaa? halvaus toisella puolella tjn...? ja onko se oikeesti niin tyhmä juntti mitä antaa ymmärtää? ja ennenkaikkea MIKÄ SIINÄ VIEHETTÄÄÄ?????
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja inkku:joo, ja jätti perheensä toisen naisen takia, paska mikä paska
Ja edelleenkin mä olen hyvin pahoillani siitä, että en itse ollut tuo toinen nainen. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja exfani:Hyi sua!!!Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja inkku:joo, ja jätti perheensä toisen naisen takia, paska mikä paska
Ja edelleenkin mä olen hyvin pahoillani siitä, että en itse ollut tuo toinen nainen. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja exfani:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja inkku:joo, ja jätti perheensä toisen naisen takia, paska mikä paska
Hyi sua!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missäs tää Lauri Tähkä asuu,en muista että
olisi pohjanmaalta...???
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:No lyökää nty linkkiä kuvaan tai haastatteluun, niin katotaan, mimmonen miäs se on. Mitä sillon väliä, jos osaa kerta ääntänsä käyttää, oliko naamaa vaikka ollenkaan tai ei?
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:No lyökää nty linkkiä kuvaan tai haastatteluun, niin katotaan, mimmonen miäs se on. Mitä sillon väliä, jos osaa kerta ääntänsä käyttää, oliko naamaa vaikka ollenkaan tai ei?