kysymys laihoille

  • Viestiketjun aloittaja misssu
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
[QUOTE="Loppis";24831702]Luulen olevani parempi ihminen itsekontrollissa ruoan suhteen.[/QUOTE]

Mä en luule edes tässä. Syön niin epäterveellisesti että hävettää :( geenit... Kiitos!
 
  • Tykkää
Reactions: Wandii
"nnn"
Olen kauniimpi ja haluttavampi. Minulla on komeampi mies ja kauniimmat lapset. Jaksan leikkiä paremmin lasten kanssa. Olen nopeampi. Minulla on enemmän rahaa ja parempi työpaikka. Olen fiksumpi kun osaan liikkua ja syödä oikein. Elän pidempää. Olen terveempi.
 
vierass
[QUOTE="nnn";24831800]Olen kauniimpi ja haluttavampi. Minulla on komeampi mies ja kauniimmat lapset. Jaksan leikkiä paremmin lasten kanssa. Olen nopeampi. Minulla on enemmän rahaa ja parempi työpaikka. Olen fiksumpi kun osaan liikkua ja syödä oikein. Elän pidempää. Olen terveempi.[/QUOTE]

Surullisinta tässä on se, että joku ihminen oikeesti uskoo näin ihan vaan sen takia, että on laihempi :( Miten köyhää sellaisen ihmisen elämän ja pään sisällön täytyy olla?

Mä oletan kuitenkin, että tämä oli provo :)
 
"joku"
Uskon olevani luonteeltani neurottisempi ja stressaavani enemmän kuin minua pyöreämmät ihmiset. Stressi- ja kiiretilanteissa ruoka ei yksinkertaisesti maistu tai en ehdi riittävän usein syömään. Toisaalta uskon, että laihana on kevyempi kulkea ja lihominen vähentäisi liikkumisen minimiin, jolloin syntyisi helposti oravanpyörä.
 
.....
Uskon olevani terveempi ja uskon että lääkärini on samaa mieltä:)
Olen ansainnut laihuuteni itsekontrollilla ja laskemalla syömisiäni joten saan kai nauttia siitä?!
En ole genettisesti laiha vaan tukeva.
 
"jep"
Itsekontrolli ja elämänhallinta on luultavasti parempaa kuin läskeillä. Mun mielestä lihavuus ei kerro vain heikkoudesta ruoan suhteen, vaan yleensäkin heikkouksista elämän houkutusten edessä ja siitä, että vietit (kuten nälkä, himo, laiskuus) menee järjen ohi. Itse en palkkaisi lihavaa töihin. En usko, että lihavalla on elämänhallinta kovin hyvää tasoa noin muutenkaan, kun ei edes normaalissa painossa onnistu pysymään. Ja anteeksi nyt te, joilla on sairaus vaikuttamassa asiaan, suurimmalla osalla ei ole.
 
Cis
En luule olevani parempi. vaikka harrastan liikuntaa niin salilla on ylipainoinen jumpan vetäjä, joka vetää helposti kaks jopa kolme jumppaa putkeen ja mä pystyn vaan siihen yhteen.. tosin vedän täysillä, se ehkä osaa olla vetämättä itteensä heti piippuun :) ja siis pomppiin ja puhuun!! huh huh.

mä tykkään olla hoikka, mutta mua ei pätkääkään haittaa jos joku on ylipainoinen. en valikoi ystäviäkään ulkonäön perusteella, kunhan vaan kemiat kohtaa.
 

Yhteistyössä