Kysymys koirista/koiran omistajista

Tapahtuukohan tällasta muuallakin vai vaan tässä kyläpaikassa?
Saako teillä koirat nuolla tiskikoneeseen laitettuja astioita? Tai muuten syödä samoilta astioilta, siis jos ihminen on syöny valmiiksi niin antaa oman lautasensa koiralle?

 
kinuski
No kyllä meillä koira syö esim. lasten jämät siitä lautaselta suoraan useimmiten. Sehän pestään koneessa sen jälkeen! Meillä muutenkin noi elukat saa etuoikeuksia, mitä kaikissa kodeissa ei välttämättä ole...:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm...miksi ei? Kyllähän astiat pestään koiran jälkeen..?

Meillä siis ei ole koiraa, mutta ymmärrän kyllä, että voi antaa.
Niinhän ne pestään, mut silti. Mä taidan olla herkkä... Puistattaa oikein kun ajatten sitä kun ollaan käymässä syömään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Ei saa, mut kysymys ei ole hygieniasta :D
Mistäs sitten? *Utelias*
No mä pidän jääräpäisesti kiinni siitä ettei koirille anneta mitään ruoka-aikojen ulkopuolella, ärsyttäis jos oppisivat kerjäämään.. :) (muoks. koulutustilanteet tekee ainoan poikkeuksen)

Mut niin kuin joku jo sanoikin et pestäishän ne astiat koiran jälkeen kuitenkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
:whistle: :whistle:

taidanpa jättää vastaamaatta....
Halusin vaan tietää onko tää toiminta miten tavallista.

jaa-a...tavallisuudesta en tiedä mut tapansa kullakin
No, tää ei siis ainakaan ole ainut paikka missä niin tahdää. Ja todellakin, tapansa kullakin. Tuskin tarvii lisätä että mulla ei ikinä ole ollu koiraa...
 
Meillä ei kyllä koira syö tiskikoneesta eikä koskaan syö samoista astioista kun ihmiset.

No, mun vanhempien koira juo vain ja ainoastaan vessanpöntöstä. Tosin pesevät pöntön joka päivä, mut mun mielestä silti iha sairaan ällöä :x
 
Meillä koira saa syödä samoista astioista, kuin me ihmiset. Eli kun olen syönyt ja jää tähteitä, laitan lautasen maahan, josta koirat ne tähteet nuolee.

Kissa käy omatoimisesti tiskialtaassa nuolemassa, jos on vähänkin ruoanjämiä jäänyt lautaseen tms.
 
rv27
Saa koira nuolla lautasen puhtaaksi, mutta ei se niitä tiskikoneessa käy nuolemassa. Lattialle annetaan eteen. Joskus annan jotain koiralle syötäväksi ja laitan sen ihan suoraan puhtaalle "ihmisten" lautaselle syötäväksi.

En käsitä mitä väliä asialla on, kun ne pestään kuitenkin. Sitäpaitsi ihmisen suu on saastaisempi mitä koiran suu. Miten pystyy tuollaista ällöävä käymään esim. yleisessä kahvilassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja rv27:
Saa koira nuolla lautasen puhtaaksi, mutta ei se niitä tiskikoneessa käy nuolemassa. Lattialle annetaan eteen. Joskus annan jotain koiralle syötäväksi ja laitan sen ihan suoraan puhtaalle "ihmisten" lautaselle syötäväksi.

En käsitä mitä väliä asialla on, kun ne pestään kuitenkin. Sitäpaitsi ihmisen suu on saastaisempi mitä koiran suu. Miten pystyy tuollaista ällöävä käymään esim. yleisessä kahvilassa?
Pestään,pestään. Enkä niitä varsinaisia pöpöjä pelkääkkään.
Ajattelin vaan että ihmisillä olis ihmisten jutut ja eläimillä omansa.

Olis sekin varmaan aika ilettävän näköistä jos vaikka anopppi kävis niitä lautasia nuolemaan ruokailun jälkeen.
;)
 
PahaSilmä
Mitäs väliä sillä on, jos se nuolee niitä astioita, jotka kone myöhemmin pesee? sitäpaitti kyllä mä suutelen meidän koirankuonolaista (jonka hampaita sentään joskus pestään) mieluummin kuin muutamia ihmisiä, joita vieraina käy. Heillekin tarjoan ihan samoista astioista, kuin mistä itse syön, koska kone pesee ne.
 

Yhteistyössä