Kysymys kohdun asennosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilolintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ilolintu

Jäsen
21.08.2009
103
0
16
Kuka tietää? Eksyin tonne vanhoihin ketjuihin ja löysin juttua taaksepäin kallistuneesta kohdusta. Noi ns. oireet vaan sopivat muhun hyvin. Yhdyntäkipuja, orgasmivaikeuksia, virtsatulehdukset sun muut...

Pari gyneä on siis sanonut mulle, että mulla on kohdunkaula alhaalla. Tarkoittaako tämä, että kohtu on silloin kallellaan?

Ja koska lastenteko on mielessä, niin onko jollekulle kohtalotoverille sanottu luotettavalta taholta, että jalkojen ylösnostaminen auttaa??

Neuvokaa tietämätöntä....

Mulla taapäin kallellaan ja on kyl yhdyntäkipuja jne. Mulla raskaudessa nousi kohdunkaula silleen ylös kohdun kasvunmyötä ettei sinne meinattu yltää enää tarkistamaan tilannetta. tota en oo kuullu että sillä ois merkitystä lastenteon kannalta.

No, hyvä kuulla ettei oo merkitystä. En sitten tiedä onko mun kohtu kallellaan, on ainakin kohdunkaula alhaalla, mitä se sitten tarkottaakin? Onko vaikutusta mihinkään... Joltain palstalta siis luin, että jollekin oli lääkäri kuulemma kehottanut nostamaan jalkoja ylös seksin jälkeen.

Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu. En kyllä ole huomannut mitään haittoja siitä. Jalat kyllä nostan aina ylös yhdynnän jälkeen. Kuulin joskus että jos on taaksepäin kallistunut kohtu niin näin kannattais tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilolintu:
No, hyvä kuulla ettei oo merkitystä. En sitten tiedä onko mun kohtu kallellaan, on ainakin kohdunkaula alhaalla, mitä se sitten tarkottaakin? Onko vaikutusta mihinkään... Joltain palstalta siis luin, että jollekin oli lääkäri kuulemma kehottanut nostamaan jalkoja ylös seksin jälkeen.

Mulla on kuulemma kohdunkaula alhaalla tässä tokassa raskaudessa. Normisti pitäisi olla "ylhäällä ja takana", mitä se sitten tarkoittaneekaan. Tuskin tuolla on vaikutusta raskaaksi tuloon, lienee joku rakenteellinen juttu vaan.

En usko että tuo jalkojen vispaaminenkaan auttaa, kyllä ne siittiöt uida osaa riippumatta siitä mihin suuntaan naisen jalat on :)

Yhteistyössä