Kysymys keskenmenosta (sisältää ällöä kuvailua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liv S.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liv S.

Vieras
Voisko olla kyseessä keskenmeno? Kesken kierron alkoi tulla pientä vuotoa, sitten yhtenä päivänä tuntui pari kunnon vihlaisua napaan saakka ja samana iltana vuodon mukana tuli ohuen kanannahan oloista riekaletta ulos. Ei siis ollut mitään hyytymää tai muuta normaaliin kuukautisvuotoon liittyvää. Vuoto on jatkunut nyt 3 päivää tuon jälkeen niukahkona kuukautisvuotona. Muita kipuja ei ole.

Raskausoireita tuntuu, vilu ja kuvotus. (voi tosin johtua muustakin)

Olen syönyt pillereitä, enkä ole unohdellut niitä. Pidinkin raskauden mahdollisuutta todella pienenä, mutta ainahan se on mahdollista. En vain keksi mitään muuta syytä tuolle epämääräiselle vuodolle ja "kuukautisten" alkamiselle viikko ennen pillereiden taukoviikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Ei kuulosta kuvauksen perusteella keskenmenolta, ennemmin joltain vuotohäiriöltä.

No tiputteluvuodoksi minäkin sitä luonnollisesti luulin, mutta se roina, mitä vuodon mukana tuli, ei ollut mitään kuukautisiin liittyvää. Kuukautisista mulla on 21 vuoden kokemus ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Kyllä keskenmenossa sitä tavaraa tulee ihan reippaasti, ei mitään pikkuriekaletta :/

Joo tätäkin olen ajatellut, että takuulla vuotaisi enemmän ja vuodon mukana tulee enemmän "palasia".

Oisko voinu olla tuulimuna, tyyliin et vain ruskuaispussi ois ehtiny tulla ja se tuli nyt pois?

Ja juu, olen menossa lääkäriin, jos vaan huomenna saan ajan jonnekin, eli sitten se nyt ainakin jollakin tapaa selviää. Olen vaan utelias kuulemaan, mitä muut on asiasta mieltä :)

Yhteistyössä