kysymys kampaajan tekemästä juhlakampauksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
kun siis. mä käyn noin yhden tai kaksi kertaa vuodessa missäänkään juhlissa, niin on ollut tapana käydä laitattamassa kampaus kampaajalla.

No nyt pyysin pikkuouluja varten, että laittaa jotain hileitä tai timangeja tai jotain.

Niin se mun kampaaja sanoi sitten, että haittaa jos niitä putoilee. Mä olin niinku :o ja sanoin, että mä kyl voin maksaa niistä, annan ne vaikka tyttärelle sitten. No se otti niistä 2 e, mikä on siis varmana alakanttiin.

Aiemmin olin siinä höpöötäessäni sanonut, että oisin voinu tuoda niitä pinnejäkin, kun niitä on näistä kampauksista kerääntynyt toista sataa... (n 50kpl per kampaus). Tähän kampaaja kommentoi, että kyls sen kerkii...

No se kysymys on se, että kuuluuko ne pinnit yms palauttaa? Palautatteko te? Onko se siis joku "päivänselvyys" josta olen jäänyt pimentoon?
Mun entisellä kampaajalla maksoi kampaus sitäpaljon, ettei tullut mieleenikään, tämä nykyinen tekee 30 eurolla. Se on minusta melko edullinen hinta, koska vaadin vielä nopeutta siihen hommaan (max tunti saa mennä).

no hyvä. jotenkin vaan jäin siihen käsitykseen. Mutta onneksi otti edes sen pari euroa niistä.

Mutta ne pinnit mä vien, kukaan ihminen ei tee mitään semmosella pinnimäärällä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Juh:
No ei se niitä pinnejä voi enää kenenkään toisen päähän laittaa..! :/

no ei tietekään, mutta kun menen itse seuraavan kerran "sadan pinnin" kampaukseen.

Oikeesti, enkka on 68 pinniä yhdessä kampauksessa...
:D

Yhteistyössä