kysymys kaksosia odottaville....vaivaa kovasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikiliikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikiliikku

Vieras
notta sellaista päätin kysellä että oletteko tunteneet kaksosten liikkeet paljon aiemmin kuin yhtä odottaessa?

mulla kun nyt neljäs lapsi tulossa(ekan liikkeet tunsin viikolla 20,toisen liikkeet tunsin viikolla 17 ja kolmannen liikkeet viikolla 16) mutta nyt oon parina päivä tuntenut pieniä raapaisuja ja muljausta mahasta todella aikaisin sillä oon vasta viikolla 11.en oo uskaltanu puhua kellekään sillä tuskin kukaan mua uskois. nää "liikkeet" tuntuu ainoastaan kun istun rauhassa paikallaan tai makaan vasemmalla kyljelläni.

sanokaa vaan mua luulotautiseks mutta ilmaa tää tuntemus ei kyllä ole
:whistle:

en kyl tiiä miten reagoisin jos saisin tietää odottavani kaksosia,meillä niitä on suvussa kolmet,miehen puolella ei yhtään. mies jo itse on sitä mieltä että kaks siellä on.ensi maanantaina on np-ultra :whistle:

tuun varmasti...kaveri sanoi että alitajunnassa toivon kaksosia vaikken sitä myönnäkään ku oon pari kertaa nähny niistä untakin...en kyllä uskonu sen puheita....en mä niin "hullu" voi olla....vai voinko? :whistle:

täytyy sanoa et en muista ollenkaa millo alkoi liikkeet tuntuun :/
mutta maha alkoi kyllä kasvamaan jo todella aikasin ja siinä vaiheesa miehelle heitin et montaha täällä oikee on ku mä paisun näin :whistle: :laugh:
ja rakenneultrassahan se sit selvis kaks asukkia löyty :D :heart: :heart:

tuuha sit heti kertoo ultrauutiset ;)

se välttämättä näykään np-ultrassa että onko siellä kaks? mulla rakenneultra vasta maaliskuussa....toivottavasti np-ultra kertoo edes jotain. itse en kyl usko kahteen ollenkaan mut pieni pelko on aina olemassa

kyllä sen pitäis heti siin np-ultras näkyä.. meillekin sillon kun poikia odotin sanottiin vaan heti et: onneks olkoon, saatte kaksoset! ja muuta siitä ultrasta en sit muistakaan.. pojat synty 1.1.05 olin sillon 21v. nyt pojille sisarusta odotan, vasta ihan alussa kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:
se välttämättä näykään np-ultrassa että onko siellä kaks? mulla rakenneultra vasta maaliskuussa....toivottavasti np-ultra kertoo edes jotain. itse en kyl usko kahteen ollenkaan mut pieni pelko on aina olemassa

luulis et näkyy,ainakin mitä muita kuunnellut niin ovat todella aikasessa vaiheessa saaneet tietää et tuplat tulossa.
mulla vain ei muuta ultraa ollut ku toi rakenneultra ja siinä se sit selvis vasta :/

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:

luulis et näkyy,ainakin mitä muita kuunnellut niin ovat todella aikasessa vaiheessa saaneet tietää et tuplat tulossa.
mulla vain ei muuta ultraa ollut ku toi rakenneultra ja siinä se sit selvis vasta :/

sulla ei ollu ollenkaan tuota np-ultraa....siis jos saan olla utelias

=)

masussa näkyi vain yksi ihan pieni tyttö tai poika =) oli viikkoihin nähden hieman isompi joten ehkä siitä syystä tunsin niitä pienen pieniä liikkeitä jo näin aikaisin. =)
kaikki oli hyvin,niskapoimu oli 1,4mm eli normaali.nyt saa nauttia odotuksesta kun pahoinvointikin alkaa helpottaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:

sulla ei ollu ollenkaan tuota np-ultraa....siis jos saan olla utelias

=)

oulussa se oli silloin vain tuo rakenneultra.
nyt se on muuttunut niin että on vain np-ultra :/

masussa näkyi vain yksi ihan pieni tyttö tai poika =) oli viikkoihin nähden hieman isompi joten ehkä siitä syystä tunsin niitä pienen pieniä liikkeitä jo näin aikaisin. =)
kaikki oli hyvin,niskapoimu oli 1,4mm eli normaali.nyt saa nauttia odotuksesta kun pahoinvointikin alkaa helpottaa =)

onnea :) :flower: "kuitenkin" :D

Yhteistyössä