Kysymys kaikille jotka ovat kokeneet elämää

Minun mies oli neitsyt, kun kävimme 9.5vee sit seurustelee....Meillä on mennyt tosi hyvin! En olisi hänen kaa ruvennut lapsiakaan tekee jos ei olis hyvin menny...Oppivat tosi hyvin ja eipä oo mihin verrata... Vai tarkotatko horoskooppia?

Alkuperäinen kirjoittaja suhmura-81:
Minun mies oli neitsyt, kun kävimme 9.5vee sit seurustelee....Meillä on mennyt tosi hyvin! En olisi hänen kaa ruvennut lapsiakaan tekee jos ei olis hyvin menny...Oppivat tosi hyvin ja eipä oo mihin verrata... Vai tarkotatko horoskooppia?
No sä puhutkin teinisuhteesta :saint:
Mä tarkotin elämänkokemusta...se tulee usein iän myötä ;)

vieras
No miksipäs ei! Eipä olisi sitte ainakaan sitä piiiiitkääää listaa entisistä kummittelemassa.
Ja mikäpä olisi mukavampaa ku se, että tietäisi olevansa toisen paras kumppani. Silloinhan jos toisella on jo pitkä lista takana niin sitä voi vaan miettiä, että toivoisiko se toinen olevansa jonkun paremman kanssa :/

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Mikä ettei... Ei tulisi mieleenkään alkaa kysellä seksihistoriaa.
Eiköhän se tulis ilmi kysymättäkin :D
Mutta eipä kai siinä vaiheessa enää sängystä tulisi pois potkaistua. Jos sinne saakka jo on ehditty.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mikä ettei... Ei tulisi mieleenkään alkaa kysellä seksihistoriaa.
Eiköhän se tulis ilmi kysymättäkin :D
Mutta eipä kai siinä vaiheessa enää sängystä tulisi pois potkaistua. Jos sinne saakka jo on ehditty.
Tai sit tulis :whistle:

keltaine
Eihän seksuaalinen elämänkokemus ole ainoaa elämänkokemusta. Sillä ihmisellä voi olla paljon laajempi näkemys elämään ja paljon enemmän kokemuksia kuin vaikka ap:lla. Vaikka olisikin neitsyt.

Yhteistyössä