Kysymys jo plussanneille;kovat menkkakivut ennen plussaa?

SuloinenSalaisuus

Aktiivinen jäsen
05.03.2013
166
70
28
Oon lukenut että monilla ollut menkkakipumaisia tuntemuksia ennen plussaa ja sen jälkeenkin.
Miten sulla ollut,kuinka aikaisin ennen plussaa alkanut ja kuinka pitkään jatkunut?Miten kuvailisit kipua ja kuinka kovaa ollut?
Vai onko ollut ollenkaan kipuja?

Kiitos vastauksista:heart:

"Menkkakivut" alkoivat 5 päivää ennen plussaa ja koko ajan luulin, että kohta ne menkat alkaa. No eipä alkanut. Menkkamaisia kipuja on vieläkin, tosin nyt ei enää jatku 24/7 vaan on epäsäännöllisen säännöllisesti alavatsakipuja päivittäin :D 24/7 menkkakivut kestivät useamman viikon, ehkä jopa kuukauden ja nyt on tosiaan vaan satunnaisesti joka päivä jonkun aikaa. Kipu on mulla ollut, niin menkkojen aikaan kuin nytkin, sellasta tosi kovaa puristavaa ja viiltelevää kipua. Olen joskus jopa kuvaillut kipua näin "Tuntuu siltä kun joku ois mun vatsassa puukon kanssa ja halkoo sisuskaluja", että ei mistään mukavimmasta päästä. Ja joskus jopa niin kovat kivut, että jalat pettää alta. Onneksi nyt alkaa helpottaa, eikä OIKEISTA menkkakivuista tarvitse kärsiä moneen kuukauteen (Kunhan se rakas vaava pysyy matkassa mukana!). Ja nyt on mulla siis menossa rv 11+2

Oli aika paljon menkkasärkyä 4-5 päivää ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa. Särky oli jotenkin tosi kokonaisvaltaista myös, tuntui vahvana ja tasasena koko kohdussa, ja lisänä semmosta painontunnetta. Vaikea selitää, mutta peilistäkin katoin että onpa mahtavat menkkaturvotukset päällä. Plussasin 2 päivää ennen menkkojen oletettua alkupäivää. :) Tämä siis nyt kolmannella kerralla, kahta ekaa en oikein muista...

Yhteistyössä