Kysymys Helsingistä!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Eli missä voi shoppailla, missä vaikka nyt hyvät alennukset tai missä kivoja vaatteita lapsille ja leluja/lahjoja? Sitten vielä suositelkaa mulle ravintoloita ja kahviloita mihin saa mennä oman läppärin kans juoda kahvit jotain syödä sekä tehdä työt rauhassa, kun mä en siellä kämpässä jaksa istua koko viikko, niin meen tutkimaan Helsinki, kun kerrankin nyt sää parempi ja voi liikua =)

Tuu Itäkeskuksen kauppakeskukseen. ;)
Siellä on wlan käytettävissä ja kauppoja löytyy. Stockan pikkukahvila/ravintola on ihan kiva istua ja viettää aikaa netissä surffailen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siellä on wlan käytettävissä ja kauppoja löytyy. Stockan pikkukahvila/ravintola on ihan kiva istua ja viettää aikaa netissä surffailen.

Se on aika kaukana keskustasta ja mä olin siellä jo miljoona kerta, jotain uutta =) , missä se kampi, kämppi tai kämpi, jo sellainen?

Wayne's Coffee Kaisaniemessä on ainakin wlan. Yleensä ketjulla on vähän kaikissa kahviloissaan tuo langaton netti.

Suosittelen että käyt ainakin Stockalla, Kampissa sekä Espan pikkukaupoissa jos jaksat.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

Se on aika kaukana keskustasta ja mä olin siellä jo miljoona kerta, jotain uutta =) , missä se kampi, kämppi tai kämpi, jo sellainen?

Camping. Anttilassa myydään telttoja, mutta siellä campingissä on vielä vähän viileetä. Kamppi on aivan ydinkeskustassa Linja-autoaseman yläpuolella Stockan lähellä.

Pöh, vartti metrolla. :D
Mut joo, kampin kauppakeskuksessa pitäisi ainakin Johto Cafessa olla wlan. Muutoin en tiedä. Siellä on ainakin kolmannessa kerroksessa lastenvaatteita myynnissä. Kämp on sitten lähellä Esplanadin puistoa.

Niin ja hemmottele itseäsi Fazer Cafessa! :) Kaisaniemen metroaseman ja Stockan väliin jää vaikka mitä shoppailumestoja, mm. Aleksi 13, H&M, Kämp Galleria jne. Sinne siis!

Alkuperäinen kirjoittaja hesalainen:
Wayne's Coffee Kaisaniemessä on ainakin wlan. Yleensä ketjulla on vähän kaikissa kahviloissaan tuo langaton netti.

Suosittelen että käyt ainakin Stockalla, Kampissa sekä Espan pikkukaupoissa jos jaksat.

missä on Espa? Jos tiedät osoite, onko kaukana Bulevardista? Jos taksilla meen niin varma riitä jos sanon Espa vai?
Kiitos =) :flower:

Ja Kämp Galleria sijoittuu Aleksin ja Pohj. Esplanadin väliin. Siellä on muuten sellainen liike kuin Maranello, käypä tsekkaamassa. Luulen, että siellä voisi olla sullekin jotain :) .

Espa = Pohjois-ja Etelä-Esplanadi. Bulevardin päästä sata metriä, et tarvitse taksia.

Käy Valtterin kirppiksellä Vallilassa viikonloppuna, myös Iso-Roobertinkadulla on hyviä kirppareita.

Missä hei muuten Bulevardi, kun mä olen siellä ja ihan pihalla onko se edes keskustan lähellä? :ashamed:

Missä kohti (numerossa) Bulevardia asustelet? Voi nimittäin taksikuski katsoa hieman himmeästi jos pyydät kyytiä Bulevardin Manskun puoleisesta päästä Espalle- ei nimittäin tarvi kuin kävellä Manskun yli :D

Missä hei muuten Bulevardi, kun mä olen siellä ja ihan pihalla onko se edes keskustan lähellä? :ashamed:

Missä kohti (numerossa) Bulevardia asustelet? Voi nimittäin taksikuski katsoa hieman himmeästi jos pyydät kyytiä Bulevardin Manskun puoleisesta päästä Espalle- ei nimittäin tarvi kuin kävellä Manskun yli :D

Mä en yhtään tiedä missä asun siellä :D

Yhteistyössä