Kysymyksiä vuodosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuorikas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuorikas

Vieras
1. Jos olen ollut yhdynnässä esimerkiksi 4 pv ennen odotettuja kuukautisia ja hedelmöitys tapahtuisi, tulevatko nämä kuukautiset? ovatko ne sitten seuraavat jotka jäävät pois?

2. Syön minipillereitä, olen unohtanut kaksi pilleriä. Kuukautiset jäivät pois näiden pillereiden myötä. Nyt minulla on ollut alavatsa todella kipeä, nipistää ja 3 pv ajan on tullut vuotoja, joissa on ollut hyytymiä ja läpinäkyvää limaa myös. Mitä tämä voi olla?

3. voiko alkuraskauden vuodoissa olla hyytymää, onko se aina merkki jostain pahasta?

Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23699026:
Tuskin tulisit raskaaksi 4 pv ennen kuukautisia, koska munasolu on silloin jo käyttökelvoton. Ellei sitten kiertosi ole sen verran myöhässä.

mutta miksi sitten esimerkiksi sanotaan että raskaaksi voi tulla jos harrastaa kuukautisten aikana seksiä?

mutta miksi sitten esimerkiksi sanotaan että raskaaksi voi tulla jos harrastaa kuukautisten aikana seksiä?

Kun kierto voi olla epäsäännöllinen silleen. vaikka ois aina ennen mennyt kaikki ajallaan.

Mulla muuten saattaa joskus tulla pieni vuoto ovulaation aikaan. Siis ihan semmoinen pieni, verinen vuoto. Kun mietit tota vuotoa yhdynnän jälkeen.

Yhteistyössä