M
Muutto mielessä
Vieras
Tarkoitus olisi katsella asuntoa Helsingin ulkopuolelta, kaipailen maalaismaisemaa
.
Haluaisin kuulla kokemuksia Espoosta ja varsinkin Vantaalta. Jos joku viitsii vastata, olen suurkiitollinen!
-Milloin muutit paikkakunnalle, ja tunsitko sieltä ketään ennestään?
-Mistä muutit ja miksi?
-Asumismuoto? (rivitalo kiinnostaa meitä)
-Parasta/huonointa asuinalueellasi?
-Onko asuntojen hinta/laatusuhde hyvä, mistä kautta hankit asunnon?
-Oletko tykännyt kaupungin palveluista, liikenneyhteyksistä ja terveydenhuoltojärjestelyistä?
-Tunsitko alueelta ihmisiä entuudestaan ja onko tutustuminen ollut helppoa, miten sen teit? (tällä on suuri painoarvo koska kaipaan yhteisöllisyyttä ja olen kyllästynyt siihen ettei kerrostalossa saa naapureihin mitään kontaktia)
-Millaiset välit sinulla on naapureihin?
-Mitä paikallisidentiteetillesi tapahtui, miten käsittelit "vantaalaisuuden" ja onko olo juureton?
-Mitä alueita suosittelet/et suosittele, omaan kokemukseen perustuen?
Iso kiitos vielä kerran <3!
Haluaisin kuulla kokemuksia Espoosta ja varsinkin Vantaalta. Jos joku viitsii vastata, olen suurkiitollinen!
-Milloin muutit paikkakunnalle, ja tunsitko sieltä ketään ennestään?
-Mistä muutit ja miksi?
-Asumismuoto? (rivitalo kiinnostaa meitä)
-Parasta/huonointa asuinalueellasi?
-Onko asuntojen hinta/laatusuhde hyvä, mistä kautta hankit asunnon?
-Oletko tykännyt kaupungin palveluista, liikenneyhteyksistä ja terveydenhuoltojärjestelyistä?
-Tunsitko alueelta ihmisiä entuudestaan ja onko tutustuminen ollut helppoa, miten sen teit? (tällä on suuri painoarvo koska kaipaan yhteisöllisyyttä ja olen kyllästynyt siihen ettei kerrostalossa saa naapureihin mitään kontaktia)
-Millaiset välit sinulla on naapureihin?
-Mitä paikallisidentiteetillesi tapahtui, miten käsittelit "vantaalaisuuden" ja onko olo juureton?
-Mitä alueita suosittelet/et suosittele, omaan kokemukseen perustuen?
Iso kiitos vielä kerran <3!