Kysymyksiä siivoojille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivoojaksiko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hömh. Ei se raskasta ole, kuormittaa ehkä keskitasoisesti, minusta. Ja mä vaihdoin lähes heti parempipalkkaisella (raskaammalle) alalle.

Ihan ookooduunia, ellei niin välitä rikastua.

Kaikki riippuu todella paljon kohteesta ja työnantajasta, alueen mitoitukset, työn raskaus ja palkkaus ja kaikki. TEShän on joku 1750e, mutta en tiedä noudatetaanko sitä kuinka hienosti.

Mun kohdalla työ ei ole kovin raskasta. Tai no on, mutta siitä on osannut tehdä lähinnä päivän mittaisen kuntosalikeikan, kunhan muistaa kiinnittää ergonomiaan huomiota. Vähän jos lipsuu ja kipeytyy joku paikka, niin sitä huonommissa työasennoissa pakertaa ja pipikierre on valmis. Pitää muistaa huoltaa itseään myös vapaa-ajalla. Siivoan toimistoa ja rappuja.

Unelma duuni, melkein kuin harrastuksesta maksettaisiin. Ei ole sijoitusongelmiakaan, rahojen suhteen. Ei tarvitse stressata minne matkustaisi lomalla ym. luontais etuja riittää.

Unelma duuni, melkein kuin harrastuksesta maksettaisiin. Ei ole sijoitusongelmiakaan, rahojen suhteen. Ei tarvitse stressata minne matkustaisi lomalla ym. luontais etuja riittää.
Kun opiskeluiässä vain juhlii kun toiset opiskelee, ei voi paljoa työelämältä odottaa. Nyt entiset opiskelijat juhlii (jos on töitä) ja entiset juhlijat valittaa kun eivät viitsineet aikanaan opiskella.

Itse olin aikanaan hotellin kerrossiivooja, ja se oli aika raskasta. Ehkä olisi vähän kevyempää jos ei käytettäisi pussilakanoita, vaan pedattaisiin perinteisesti pelkillä lakanoilla.

Olin vajaa vuoden siivoojana toimistoissa/teollisuussiivooja. Todella raskasta ja aina olin ihan hiestä märkänä ja vaikka missä paskassa kun töistä lähin.
Palkka ihan surkea, isolla firmalla joka yritti aluksi maksaa mulle paljo vähemmän ku piti. Olisko ollu 8,85e/h, mun mielestä noissa kohteissa Pitäis olla teollisuussiivoojan palkka, ei toimisto.
Olisin varmasti pitänyt tuosta työstä enempikin jos palkka olis ollu kohallaan

Yhteistyössä