Kysymyksiä seksiin liittyen.-...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiiimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miiiimi

Vieras
Täällä eräs vauvakuumeilija miettii kaikenmoista ja kysymyksiä olis vino pino, joita nyt tähän laitan.
toivottavasti saan asiallisia vastauksia. nämä siis liittyvät seksiin....
Missä asennossa rakastelette? Kun mies on lauennut ja spermat sisässä, niin kirveleekö sperma emättimessä muilla koskaan??? Minulla silloin tällöin miehen sperma kirvelee emätintä... olen vain miettiny et onko tämä normaalia?
Sitten liukasteista, uskaltaako niitä käyttää? seksi olisi mukavampaa, kun olisi vähän "liukkaampaa", kun en tahdo kostua kovin helpolla... voiko liukasteista olla haittaa sikiölle?
Käytkö rakastelun jälkeen pesemässä alapään??
Kuinka usein rakastelette viikossa?
No niin, tässäpä niitä kyssäreitä oliski...

On ihan mahdollista olla allerginen spermalle; jollakin se voi aiheuttaa pahankin allergisen reaktion. Lisää tietoja löydät googlettamalla. Tietääkseni liukasteista ei ole haittaa siittiöille, jollei sitten ole jotain erikoista ns. siittiöitä tappavaa (jos sellaisia liukasteita edes on). Vanha kosti taitaa olla, että rakastelun jälkeen laittaa tyynyn pepun alle ja on siinä hetken(?). Itse käyn kyllä aina pesulla, pienen lepotauon jälkeen. Uskoisin, että kyllä tarpeellinen määrä siittiöitä löytää tiensä perille ;) Minulle on kerrottu, että pari-kolme kertaa viikossa takaa sen, että aina on "tuoreita" siittiöitä odottamassa ovista. Kun nuo siittiöt kuitenkin elävät sen pari-kolme päivää.

Toivottavasti auttoi, edes hiukan!

Meillä on yleensä mies päällä ihan perinteisesti, ainakin loppuvaiheessa :)

Joskus on kirvellyt, mutta enemmän "ulkoreunalla". Ostin apteekista jotain sellasta perus intiimirasvaa, joka pitäis "rauhottaa" ja auttaa hyvään bakteeritasapainoon, ja oon käyttäny sitä kerran päivässä. Enää ei kirvele, mutta en tiedä liittyykö asiat toisiinsa :)

Mä oon itseasiassa laittanu sitä samaa intiimirasvaa pari kertaa ennen hommia, ja se on auttanu hieman liukasteena. Merkki on cosmea creme intim (suojaava ja rauhoittava, ilman parfyymia) mutta asun ulkomailla niin en tiedä saako suomesta.

En käy pesemässä sen kummemmin heti jälkeen, mutta käyn kerran pvässä suihkussa, luulisin sen riittävän.

Normaalisti 1-2 krt viikossa, oviksen tienoilla useammin.

Kannattaa muuten miettiä onko sulla hiivaa jos kirvelee. Kutiseeko muuten tms? Kannattaa käyttää myös puuvillaisia ja ei liian tiukkoja alkkareita. Ja mielellään vaikka olla ilman housuja yöllä, niin paikat saa ilmaa.

kiitos teille :) toivottavasti saan lisää vastauksia..
niin siis ei minua aina kirvele miehen sperma, mutta joskus. sitä vain olen miettinyt mistä se voisi johtua.. ehkä sille ei olekaan syytä :)
Minulla on kyllä ollut hiiva useammin, pari kertaa olen hoitanutkin sen apteekin tuotteilla. ja voihan se kirvely johtua vaikka esim. siitä, että olen ollut liian kuiva, kun tahtoo sitä ongelmaa olla..
jos muilla tiedossa hyvää liukastetta, jota voisi esim mahdollisen raskaudenkin aikana käyttää, niin mielelläni otan tiedon vastaan!
kiitos teille kaikille. ja mukavaa päivän jatkoa!

Liukasteista ei ole haittaa siittiöille,
yleisin kai on GLID - saa ihan marketin hyllyltä, tai apteekistakin.
Tai mistä vaan aikuisten kaupastakin...
Ja on hyvä aine, mukava käyttää !

Jostain luin juuri, että jos takaapäin touhuaa,
löytävät siittiöt "helpommin" perille...
kannattaa koittaa =oD !
Joka toinen päivä, tai joka kolmas on hyvä touhuilla, silloin tosiaan on siittiöitä aina tyrkyllä,
kun munasolun mielialoista ei tiedä, milloin on "suvaitsevimmillaan".

Halutkin saattaa kertoa, milloin olisi hyvä aika lisääntyä :) - jos vaan osaa kroppaansa kuunnella. Itselläni juuri kierron puolessa välissä ihan selvästi "sellaiset ajatukset" pyöriä mielessä, ja aloitteitakin tulee tehtyä useammin. Samoin oviksen aikaan yleensä laukean itse helpommin - en tiedä miksi, mutta näin on. Sehän ei tiedetysti edesauta raskautumista, mutta on pirun mukavaa kumminkin. Me käydään aika pian seksin jälkeen suihkussa, mutta ei silläkään ole merkitykstä. Pikkusimpat kyllä löytää perille vaikka kärrynpyöriä heittelisi =) Naisella sen sijaan on keskimäärin 8 sellaista ovulaatiota vuodessa, joissa munasolu irtoaa kypsänä. Ja raskaus siis on mahdollinen. Eli voi "joutua" sekstailemaan muutaman kuukauden jotta saa alkunsa.
Onnea petipuuhiin itse kullekin!
T. nimin. yhden äiti, toinen tulossa

Tuosta liukasteesta vielä...raskausaikana sitä voi käyttää ja on ehkä paikallaankin jos paikat on rutikuivat...mutta mulle gynellä sanottiin, että yritysikaan ei välttämättä ole suositeltavaa käyttää liukastetta, se voi estää siittiöiden liikkumisen...tietysti aina joku pääsee liikkeelle, mutta jos on esim. pitkään yrittänyt jne. voi olla apua ,että ei luikastetta käytä.

Uusimmat

Yhteistyössä