kysymyksiä hääparista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideaton

Vieras
Siskollani on parin viikon päästä häät, ja toisen kaason kanssa meidän pitäisi miettiä erääseen hääleikkiin kysymyksiä hääparista.
ideana on kysyä vierailta kysymyksiä hääparista. kysymysten pitäisi olla HAUSKOJA. tietenkin peruskysymyksiä jotka eivät niin hauskoja ole keksii suht helposti, mutta entäs ne HASSUT ja HAUSKAT kysymykset..
ideoita kellään? häissä kuultuja kokemuksia? :)

Meillä oli semmonen testi jossa me vastattiin kysymyksiin lapuilla niin että vieraat näki vastaukset mutta me ei ja se hauskuus tuli siitä vastattiinko samalla lailla vai eri lailla ja vastaus vaihtoehdot oli minä tai (puolison nimi). Eli kysymykset olivat muotoa kumpi?

Mun siskon häissä oli niin että hääpari istui selät vastakkain ja heiltä kyseltiin kaikkea ja se kumpi epäili itse olevansa se henkilö nosti kätensä, ja ihmisillä oli hauskaa kun näki että jossain kysymyksessä oli pitkä mietintä ja toisessa kysymyksessä taas käsi nousi ennen kuin kysymys oli edes luettu loppuun.

Kysymyksinä mm..

Kummalle iskee ensin vauvakuume?
Kumpi määrää kotona kaapinpaikan?
jne..

Näähän riippuu niin paljon hääparista... Esim. kumpi heittää kovemmat löylyt - vois olla hauska, jos vastaus olis morsian, kun yleensä ajatellaan, että miehet on niitä kovempia löylyttelijöitä:)

voi ap rakas! säästä hääpari ja vieraat myötähäpeältä ja jätä tommonen mauton leikki pois ohjelmasta. hauskempaa on vaikka appiukon esittämä porilaisten marssi pieremällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
voi ap rakas! säästä hääpari ja vieraat myötähäpeältä ja jätä tommonen mauton leikki pois ohjelmasta. hauskempaa on vaikka appiukon esittämä porilaisten marssi pieremällä.

ei tule kysymykseenkään :D :D

no, ei siinä mitään jos haluat sitä väkinäistä naurua ja tuskastunutta kiemurtelua yleisöön... :( onneksi mä en ole noissa häissä mukana.

ei tule kysymykseenkään :D :D

no, ei siinä mitään jos haluat sitä väkinäistä naurua ja tuskastunutta kiemurtelua yleisöön... :( onneksi mä en ole noissa häissä mukana.

HÖPSISTÄ :D

Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä:
mutta tässä on ideana kysyä vierailta, ei hääparilta..

vieraat siis vastaavat, EI hääpari! :)

Yhtä huutelua sit koko leikki..ei hyvä...

ei jokainen yksinään siellä huutelisikaan. pöytäkunnittain vuorollaan joko suullisesti taikka jokainen pöytä nostaa esim a, b, c lapun näkyville..

Yhteistyössä