Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:5 kaikkiaan, 3 ihan omaa ja 2:lle isäpuoli, vaik aika omia nekin kyllä on.... ja lisää ei kuulemma tule.
Haluaisitko itse sitten lisää vielä?
no tunteella ajatellen joo ja järjellä en =)
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Minun jatkuva vauvakuume loppui kun saimme kaksoset
ja jos vielä tulee vauva niin se kyllä sikiää pyhästä hengestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:5 kaikkiaan, 3 ihan omaa ja 2:lle isäpuoli, vaik aika omia nekin kyllä on.... ja lisää ei kuulemma tule.
Mäkin voisin tehdä jos olisi kunnon mies ja eri ruumis.
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:5 kaikkiaan, 3 ihan omaa ja 2:lle isäpuoli, vaik aika omia nekin kyllä on.... ja lisää ei kuulemma tule.
meillä on vähän sama juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Kaksosten vauva-aika oli niin rankka. Vielä tänäpäivänäkin mieleen tulee häivähdyksiä millaista revohkaa se oli kun sairastuivat 3 viikkoisena ja sairastelu loppui vasta reilun kolmen vanhana. Ensimmäiseen 8kk ei oltu yhtään kokonaista viikkoa terveenä. Raskausaika meni aivan nappiin, ei sitten mitään pahempia komplikaatioita. :x Sori ap:lle, eihän tämä ketju nyt tällaista koskenut.
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:5 kaikkiaan, 3 ihan omaa ja 2:lle isäpuoli, vaik aika omia nekin kyllä on.... ja lisää ei kuulemma tule.
Mul on se ero ettei mulla ole miestä ollut moneen vuoteen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:5 kaikkiaan, 3 ihan omaa ja 2:lle isäpuoli, vaik aika omia nekin kyllä on.... ja lisää ei kuulemma tule.
Mul on se ero ettei mulla ole miestä ollut moneen vuoteen :saint:
no joo, sorry. Ja ehkä mä miehenä ja isänä kuitenkin olen ihan ok. tosin liikaa pois kotoa... eli ehkä en sit kuitenkaan ole. Ja vaimo on sanonut, että hän ei enää synnytä.
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Kyllä tämä on nyt lukkoon lyöty juttu ettei enää lapsia. Tuplat on jo pian viisi vuotiaita ja piuhat on poikki. Sijaisvanhemmaksi olen joskus miettinyt ryhtyä, joskus tulevaisuudessa. =) Ja toisaalta, on ihana hoitaa ystävien vauvoja, olla heille avuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:1 lapsi on ja toinen on harkinnassa. Kuitenkaan enempää kuin kaksi ei ole realistista, sillä ikä tulee vastaan...