Kuinka monta lasta teillä on? Onko suunnitelmissa vielä lisää lapsia?
Mulla on 2 lasta ja enempää ei tule.
Mulla on 2 lasta ja enempää ei tule.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:5 lasta ja enempää ei pitäis tulla...mutta todennäköisesti tulee :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:2 ja joskus lisää =) Onhan tässä onneksi aikaa kun ikääkän ei ole kuin 22.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:2 lasta, 3. haaveissa tai oikeastaan haaveena olis yhteensä kymmenen mutta saas nähdä miten käy.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:5 kaikkiaan, 3 ihan omaa ja 2:lle isäpuoli, vaik aika omia nekin kyllä on.... ja lisää ei kuulemma tule.
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:5 lasta ja enempää ei pitäis tulla...mutta todennäköisesti tulee :headwall:
Miksi noin?
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:4 lasta. Ei todellakaan ole suunnitelmissa lisaa lapsia. Alan olla jo liian vanha seka liian mukavuudenhaluinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:5 lasta ja enempää ei pitäis tulla...mutta todennäköisesti tulee :headwall:
Miksi noin?
No kun tuo pienin on vasta 3kk ja nyt jo tuntuu että haluais vielä vauvoja, kun pitikin taas sattua tuollainen käsittämättömän helppo tapaus joka vaan katselee ja naureskelee ja on niin tajuttoman söpö. Että jossain vaiheessa todennäköisesti heitän taas järjen pois ja tunteella vaan...lisää lapsia :heart: Mutta auto on jo täynnä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:5 kaikkiaan, 3 ihan omaa ja 2:lle isäpuoli, vaik aika omia nekin kyllä on.... ja lisää ei kuulemma tule.
Haluaisitko itse sitten lisää vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:4 lasta. Ei todellakaan ole suunnitelmissa lisaa lapsia. Alan olla jo liian vanha seka liian mukavuudenhaluinen.
No etkai sä nyt niin kovin vanha ole? Tänään juuri yksi kaveri yllätti kun sanoi että ennen ajatteli ettei tekisi lapsia enään yli 30 vuotiaana. Mutta tänään hän sanoi että voisi tehdä jopa 35v jos on löytänyt kunnon miehen ja toimeentulo olisi hyväHällä on mies kuollut 4 vuotta sitten. Oisi varmaan muuten enemmän kuin 1 lapsi nyt jo.[/quote
Olen kylla jo aika "iakas", yli 40 v. Vanhimmat lapsetkin lahentelee kohta taysi-ikaisyytta.