Onhan romaaneilla järjestöjä, jotka osaavat kertoa ja auttaa, joten kysy sieltä mieltäsi askarruttavia asioita.Onko täällä enää ketää??? Varmaa laittelen itelleni viestiä
Esim Ketä ja missäOnhan romaaneilla järjestöjä, jotka osaavat kertoa ja auttaa, joten kysy sieltä mieltäsi askarruttavia asioita.
Mietin niinkö onko netissä vaiEsim Ketä ja missä
Ootko sie romaniOnhan romaaneilla järjestöjä, jotka osaavat kertoa ja auttaa, joten kysy sieltä mieltäsi askarruttavia asioita.
Juu oon miettiny myös sitä et vois kysyä mutta kysyin vaan täältä ensin koska on aluksi täältä helpompi kysyäOnhan romaaneilla järjestöjä, jotka osaavat kertoa ja auttaa, joten kysy sieltä mieltäsi askarruttavia asioita.
Joten jos on jotaki jolla ois neuvoja tai niin ni otan vastaanJuu oon miettiny myös sitä et vois kysyä mutta kysyin vaan täältä ensin koska on aluksi täältä helpompi kysyä
Tai jos joku haluaa tulla juttelee yv niin käyJoten jos on jotaki jolla ois neuvoja tai niin ni otan vastaan
Suomen romaniyhdistys ryJoten jos on jotaki jolla ois neuvoja tai niin ni otan vastaan
En ole.Ootko sie romani
Ok mut kiitos tiedostaEn ole.
Kiitos
Jos tunnet joitain romaneja niin voitko ilmoittaaEn ole.
Nyt voi sitten liittyä romaneihinKiitos
No joo voi liittyä mutta romaniksi tuleminen ei ole niin helppoa ja jos puen romanivaatteita en tiedä miten toiset romanit suhtautuu kun olen vartti onko sinulla romanikavereita jotka voisivat myös auttaa tai muuten vaan tukeaNyt voi sitten liittyä romaneihin
Tai Voitko neuvoa enemmänNyt voi sitten liittyä romaneihin
jos täällä siis enään on ketään oon kysellyt aika paljon mut tahtoisin myös tietää ja vinkkejäesim jos täällä on romanejaTai Voitko neuvoa enemmän
Ei täällä smugut kirjoittele.jos täällä siis enään on ketään oon kysellyt aika paljon mut tahtoisin myös tietää ja vinkkejäesim jos täällä on romaneja
Joo ei vissiinEi täällä smugut kirjoittele.