kysykää mieheltänne, strippariin liittyen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysymättäkin tiedän ettei vois.
En viitti alottaa keskustelua aiheesta kun on pieniä korvia vieressä, mutta läheltä liippavia ollaan jutusteltu joten tiedän kyllä. :D

Mun kaikki asiakkaat haluavat olla stripparin kaa,kun on kiva tullla kuulema ja sanoa kavereille että tä on mun muija jeee....Mies on sama mieltä,se on kiva kun nainen strippaa,sekä lapsia hänellä vielä ja näyttää hyvältä...heh..pervo :D :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Jos joku vakisuhteessa elävä mies vastaa tuohon myöntävästi, niin itsesuojeluvaisto on pahasti hakusessa silloin... :whistle:

mä pystyn kyllä luottamaan mieheni sanomisiin. meillä nimittäin voidaan avoimesti sanoa millainen nainen/mies miellyttää eikä siitä vedetä herneitä nenään.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mun kaikki asiakkaat haluavat olla stripparin kaa,kun on kiva tullla kuulema ja sanoa kavereille että tä on mun muija jeee....Mies on sama mieltä,se on kiva kun nainen strippaa,sekä lapsia hänellä vielä ja näyttää hyvältä...heh..pervo :D :headwall:

mun mies sanoo ylpeänä kavereilleen että olen sen vaimo, mun ei tarvii alentua tollaseen työhön saadakseni miehen ylpeäksi!

Mä luulen, että jos mun mies uskaltais sanoa, että ei seurustelis niin mun pitäis varmaan ihan vaan sen takia ruveta strippaamaan :D Toi huoraaminen on mun mielestä sit jo täysin eri asia.

Yhteistyössä