kysyisin rinnoista.auttakaa pliis!!!

mietin vaan että voiko rinnat tulla jo tässä vaiheessa kipeäksi kun on kp20\27.siis jos on onnistunut ja jäännyt raskaaksi.Normaalisti mulla tulee ennen ovista rinnat kipeiksi mutta nyt tuli oviksen jälkeen ja on sivuista todella kipeät,mulla tulee rinnat kipeiksi myös kun menkat alkaa mutta aika aikaisin olisi kipeät jos tämä on menkoista.Tää rinta kipu alkoi kp19.ovis oli kp13.ovis testi näyttää plussaa,on näyttänyt jo pari kolme päivää en oikein ymmärrä sitäkään,mahaa kyllä nippailee aika usein. :/

Mulla oli rinnat kipeenä viime kierrosta (ja olin varma et raskaana ollaan).Reilun viikon ennen ku menkat alko.Ikinä ei oo ollu rinnat kipeenä ennen menkkojen alkua (eikä kyllä oviksenkaan aikoihin).Samoihin aikoihin tuli kipeeksi kun sulla.

Minulla kanssa on ollut rinnat todella kipeät viime kierrossa ja myös tällä hetkellä (kp21), kipu alkanut molemmilla kerroilla noin viikko ennen menkkoja, nimenomaan juuri sivuilta.
Oma diagnoosini on että hormoonit huijaa :ashamed:

Mutta helpotuksen sanaksi voin sanoa, että kun itse tulin ekaa kertaa raskaaksi, niin rinnat kipeytyivät noin viikko oviksesta, joten tiesin jo viikko ennen kk:ta että olen raskaana (koska rinnat eivät olleet koskaan aikaisemmin olleet kipeät minulla) . Toivottavasti sinullakin tarkoittaisi samaa =) !

Mulla kipeytyi viime kierrossa rinnat heti oviksen jälkeen, kuten aina. Nyt kipu ei vain jäänyt pariin päivään, vaan jatkui yli kaksi viikkoa ja paheni koko ajan, välillä tuntui että rinnat olisi jotenkin tulehtuneet.. Parin negan jälkeen alkoi kuitenkin menkat ja kipu katosi, että kaipa ne hormonit voi välillä huijatakin.

Moni kaverini on kuitenkin kertonut, että rintojen kipeytyminen oli ensimmäinen raskausoire. Toivottavasti sulla tarkoittaa samaa!! :heart:

Moi!
Itselläni seuraavanlaiset kokemukset; 1-2 pv oviksen jälkeen rinnat tuntuvat raskailta ja vähän aroilta, joskus jopa kipeiltä. Erona raskaustuntemuksiin on se, että raskaana ollessani nännipihat/nännit tummuivat ja verisuonet tulivat jotenki selvästi näkyviin sekä tietysti rinnat suurenivat melko pian ja kipeytyivät. Taisi itseasiassa olla tuo värimuutos ihan ensimmäisiä "oireita".

Niin, ja sitten: ovistestissä testattava hormoni on kovin hcg:n kaltainen, joten niin päin testit voivat näyttää "tositilanteen", että ovistesti voi näyttää jo alkaneen raskauden, jopa ennen kuin herkinkään raskaustesti reagoi. Mutta r-testi ei näytä ovista.

Heippa!

Tulin tuolta odotuspuolelta kommentoimaan asiaa.. Olen itse 12 raskausviikolla, joten vielä on tämä asia muistissa. Tärppikierrossa rinnat/nännit tuli tosi kipeeksi 5 päivää ovulaation jälkeen.. Ja ovat vieläkin arat.. Se oli se oire josta tunnistin olevani raskaana..

Yhteistyössä