On saanut vapautuksen.Joutuuko miehesi menemään inttiin parin vuoden päästä uudelleen, vai saiko hän vapautuksen?
On saanut vapautuksen.Joutuuko miehesi menemään inttiin parin vuoden päästä uudelleen, vai saiko hän vapautuksen?
Kyllä mä välillä saatan haaveilla ulkomaanmatkoista yms, joille olis helpompi lähteä ilman pieniä lapsia. Mutta meillä tulee olemaan paljon aikaa sitten, kun lapset ovat isompia/aikuisiaOnko sinulla koskaan ollut toiveita tehdä jotain repäisevää, mikä ois paaaaljon helpompaa ilman lapsia?
Mennä reppureissailemaan Aasiaan, tai kokeilemaan work and travelia Ausseihin? Käyttekö festareilla?
Mä en tarkoittanutkaan ryyppäystä ja kertoo kyllä suppeasta ajatusmaailmasta, että luulee sen olevan ainoa nuoruuden vapauden juttu. Mä tarkoitin enemmän vapautta olla spontaani, olla vastuussa vain itsestä, syödä muroja päivälliseksi, valvoa koko yö jutellen kaverin kanssa, kiertää maailmaa rinkka selässä, lähteä keikalle naapurimaahan päivän varoitusajalla jne.Ei oikeastaan. Kerkesin kokea ryyppäilyt yms. 16-kesäisenä eikä se vaan oo mun juttu Olen kai niin rauhallinen luonne, että perhe-elämä sopii mulle oikein hyvin. Ystäviä voi tavata lastenkin kanssa ja baarissakaan en omasta tahdostani oo koskaan käynyt.
Tosi vähän olen kohdannut mitään vähättelyä. Kaikki neuvolakäynnit yms. on aina sujuneet tosi hyvin. Kotikuntamme on pieni, ja aina kaikki mummot yms. tulevat lepertelemään lapsille ja ovat hyvin ystävällisiä. Ainoa inhottava kohtelu, joka tulee mieleen, oli kätilön käytös esikoisen synnytyksessä. Siitä olisi voinut jo valituksen tehdä, mutta eihän sitä silloin tajunnut.Alkuperäinen kirjoittaja Bläämh;28251115:(En tiedä kysyttiinkö jo).
Oletko kohdannut yhtään tuntemattomien vähätteykä nuoresta iästäsi johtuen? (Suunnilleen uhkailuja ls-ilmotuksesta vaan iän takia, näitä olen kuullut joskus).Tai onko joku mummo tullut "neuvomaan" sinua lastesi kasvatuksessa?
Osaatko sanoa/antaa hyviä neuvoja toiselle saman ikäiselle tulevalle äidille äidille, miten asennoitua mahdollisiin p*skanjauhajiin ja lässyttäjiin "nuoresta iästä". Siis JOS niitä kohtaa.