Kysy minulta mitä haluat.

  • Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti
..aha......
Niin että hiukset o n lähteneet psorisiksen takia, mutta se ei ole niin merkittävä että viitsisit mainita? Toisin kuin esim. koulufobia.
Niin on kuule aika paljon lähteneet mun hiukset,niitä ei kauheasti jäljellä ole mutta mulle on sama mitä sä uskot ja koulufobiastakin mulla on diagnoosi. Olisin saanut psoriaksesta yhtenä keväänä ulkomaanmatkankin koska lääkäri katsoi että se on niin pahana mulla mutta en yksin viitsi ulkomaille lähteä.
 
ohhoh
En mä ala karppaamaan tai laihduttamaan ja kotimaista viljaa en käytä koska olen vuosia ollut keliaakikko.
No sittenhän olet saanut niistä gluteenittomista kaupan jauhoista yms paljonkin sitä ainetta, millä tehdään koe-eläimetkin kipeeksi, ennen kun aletaan kehittelemään hoitoa johonkinvaivaan - mille sitten keksitään nimi... ja sillee.

Tässä siitä aineesta:
Carrageenan Induces Cell Cycle Arrest in Human Intestinal Epithelial Cells in Vitro

Kartatko?
 
koepalat rikkoo...
Epiteelisolut muodostavat puolustuslinjan syöpää vastaan?
No sehän oli otsikko... Mut jatkuu:
"Emme kuitenkaan ole oikein tienneet missä järjestyksessä asiat tapahtuvat: käynnistääkö syöpägeeni solukasvun, jonka seurauksena epiteelirakenne rikkoutuu, vai tarjoaako ensiksi tapahtuva epiteelikudoksen rakenteen rikkoutuminen syöpägeenille otolliset olosuhteet villin solukasvun käynnistämiseen", Klefström selittää.

Hänen ryhmänsä tuore tutkimus tukee ajatusta, että kudoksen rakenteen rikkoutuminen tapahtuu ensin, sillä tiiviin ja järjestäytyneen epiteelirakenteen muodostus kykeni täysin estämään syöpägeeni c-Myc:n kyvyn aiheuttaa pahanlaatuista solukasvua."
 
coccus
Sori, en heti huomannut, et keliakian diagnoosiin vaaditaan se koepala suolistosta...
Mut GLUTEENIa et siedä yhtään, katsos:

Mut http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/micrococcus.htm
 
???
No sehän oli otsikko... Mut jatkuu:
"Emme kuitenkaan ole oikein tienneet missä järjestyksessä asiat tapahtuvat: käynnistääkö syöpägeeni solukasvun, jonka seurauksena epiteelirakenne rikkoutuu, vai tarjoaako ensiksi tapahtuva epiteelikudoksen rakenteen rikkoutuminen syöpägeenille otolliset olosuhteet villin solukasvun käynnistämiseen", Klefström selittää.

Hänen ryhmänsä tuore tutkimus tukee ajatusta, että kudoksen rakenteen rikkoutuminen tapahtuu ensin, sillä tiiviin ja järjestäytyneen epiteelirakenteen muodostus kykeni täysin estämään syöpägeeni c-Myc:n kyvyn aiheuttaa pahanlaatuista solukasvua."
ja tämä liittyy ammattivalittajan lymfooman toteamiseen miten?
 
vvvvieras
Sä olet siis sairaalloisen ylipainoinen, toinen jalka toista lyhyempi ja vielä kalju kulkien rollaattorilla?!
Vaatteita ostat kerran vuodessa 100e budjetista osalla?
MIten sun mies edes kehtaa katsoa suhun päin tai poikasi?
 
"pöööö"
Eikö sun ap pitänyt mennä ettimään itelles joku rikas ukko, kun se sun nykyinen on niin itara ja ton aloittamasi hammaslääkäriketjun perusteella, ette kauheasti pidä edes toisistanne. Mites se projekti edistyy? Varmaan aika haasteellista, varsinkin jos nuo kuvaukset sun ulkonäöstä pitää paikkaansa.
 
..aha.....
[QUOTE="pöööö";30172032]Eikö sun ap pitänyt mennä ettimään itelles joku rikas ukko, kun se sun nykyinen on niin itara ja ton aloittamasi hammaslääkäriketjun perusteella, ette kauheasti pidä edes toisistanne. Mites se projekti edistyy? Varmaan aika haasteellista, varsinkin jos nuo kuvaukset sun ulkonäöstä pitää paikkaansa.[/QUOTE]

pitää ne. Odotan vähän aikaa ja häivyn rahojen kanssa.
 

Yhteistyössä