Kystän puhkeaminen + raskautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastauksia pelokkaalle.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastauksia pelokkaalle.

Vieras
Eli meillä yritystä 6kk ennen sitä yksi keskenmeno. 29.9 puhkesi kystä ja osa nesteitä olikin hävinnyt ultran mukaan.

mietin vain että onko kokemuksia miten nopeasti raskautuu jos on kystä juuri puhjennut? ajoittain vatsa kipeä joten en usko että kystä olisi täysin kadonnut.

Kiertoni on noin 50 joten pelkkä ovulation havaitseminen on vaikeeta jo tämän kaiken lisäksi.

onko kellään kokemuksia vai eletäänkö nyt aivan turhia toivomuksia lapsen saannista?

Ikää on 23 ja itseläni on 2 vuotias tytär ennestään, olen kärsinyt koko nuoruuteni kystistä mutta tämä on ensimmäinen kerta kun ne kohtaavat toisensa eli vauvakuume ja kystäöt.

Ei ihan sama asia, mutta minulla todettiin alkuraskauden ultrassa toisessa munasarjassa 2x2,4cm kysta. Ei tietoa milloin lie tullut. Eka kerta kun on todettu kystä oli nyt raskauden aikana. Minulla oli myös yksi keskenmeno ennen raskautumista ja yritystä oli 9kk. Kävin ultrassa heti tämän jälkeen ja silloin ei ollut kystiä. Voikohan näitä tulla raskauden aikaan? vai olikohan jo ennen raskautumista. Väliä keskenmenosta oli 2kiertoa.

[QUOTE="vieras";22276696]Ei ihan sama asia, mutta minulla todettiin alkuraskauden ultrassa toisessa munasarjassa 2x2,4cm kysta. Ei tietoa milloin lie tullut. Eka kerta kun on todettu kystä oli nyt raskauden aikana. Minulla oli myös yksi keskenmeno ennen raskautumista ja yritystä oli 9kk. Kävin ultrassa heti tämän jälkeen ja silloin ei ollut kystiä. Voikohan näitä tulla raskauden aikaan? vai olikohan jo ennen raskautumista. Väliä keskenmenosta oli 2kiertoa.[/QUOTE]

mulla puhkes kysta jossain rv5 tai 6 ja viikkoa myöhemmin oli vielä jäljellä 7*5cm kysta joka sieltä sitten hiljalleen vuoteli itsensä tyhjiin ollen kadonnut rv11+ npultraan mennessä. tuolloin lääkäri sanoikin kystien olevan yleisiä ja liittyvän juuri hormonitoimintaan ja kuulemma raskaus niitä herkästi aiheuttaa.

Yhteistyössä