Itse olen sitä mieltä, että kannattaa unohtaa halpisrattaat, kun laatu niissä pakkaa olemaan mitä on.
Itse ostin ensin Brio Novat ja niihin olin tyytyväinen muutoin, mutta renkaisiin jäi kivet kiinni ja kuomu laski hiljalleen, kun vaunuja kärräsi eteenpäin. Tästä opin, että seuraavaksi ilmakumipyörät ja sellainen kuomu, minkä saa "niksautettua" kiinni paikoilleen.
Seuraavaksi ostin Gracon sateenvarjorattaat, jotka sai heittää heti vesilinnuille. Ei niin pienillä pyörillä pysty misään liikkumaan. Ja koska kahvoja oli kaksi, niin piti molemmilla käsillä työntää, muuten meni vinoon. Taluta siinä sitten koiria samalla :/
Kolmantena ostin abc-kuomurattaat, joiden makuutila ei tahtonut pituudelta riittää edes reilun vuoden ikäiselle, saati vanhemmalle. Tästä syystä niistä piti irrottaa turvakaari aj silti oli polvet turhan liki suuta. Pyörien ilmanpidossa oli parantamisen varaa.
Sitten ostin Gracon matkarattaat jotka olivat yksi muovihirvitys. Isoa meteiä pitivät asfaltilla, jossa oli hiekkaa päällä. Eivät muutoinkaan olleet järin käytännölliset.
Viidentenä ja viimeisenä ostin (merkittömät?!) juoksurattaat jotka olivat upeat muutoin, mutta ne viettivät aina jompaan kumpaan suuntaan, vaikka etupyörää kuinka suoristi uudelleen ja uudelleen. Mutta muutoin ne olivat ihanat, joskin niihin ei ollut saatavilla lainkaan turvakaarta, joka oli pieni miinus.
Nyt odotamme pikkukakkosta ja hänelle tilaukseen leitettiin Brio Kombit ilmakumeilla ja lukittavalla kuomulla. En usko, että kadun.