Kyssäri facebookista, millä perustein se ehdottelee noita kavereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis kun painat vasemmalta kohtaa "kaverit" ja sieltä tulee lista ihmisistä joita saattaa tuntea. Onko siinä ensimmäisenä ihmiset jotka on viimeksi katsonut sun profiilia? Itsellä siellä on joskus semmosia kenen kanssa ei ole yhteisiä kavereita ja joidenkin kanssa on useampi kymmen.

Mun mielestä se ehdottaa myös sellaisia, joiden profiilia on käynyt katsomassa, tai sitten jos ne on katsoneet sun profiilia. Ainakin mulla ollut sellaisia, joiden kanssa ei yhtään yhteistä kaveria, mutta joiden profiilia olen käynyt lukemassa. En tiedä sitten olenko ollut itse heidän ehdotuksissaan.

Ai tekeeks se tollasta? Ohop... :D

Mun mielestä kyllä, sen takia en ole viitsinyt enää käydä sellaisten sivuilla, joiden kyylääminen olis mun kannalta hieman noloa, siis jos tietäisivät. Tai sitten voi olla, että ehdotuksiin tulee vain jos molemmat on vierailleet toistensa profiileissa, en tiedä. Mutta ainaki yksi vuosien takainen poikaystävä yhtäkkiä tupsahti mun ehdotuksiin...

Kääk. Mä luulin, et se ehdottelee vaan niitä, joiden kans on joku yhteinen kaveri tms. Tai jotain muuta yhteistä, paikkakunta tms. Pitääpä vähän varoa jos näin on..:)

Kyllä se mun mielestä ehdottelee aina eri ihmisiä, siis sellaisia kaverien kavereita tai samassa ryhmässä olevia esim. Mä en ainakaan ole käynyt niitten profiileja katsomassa ketä ehdottelee...Siinä missä itse alkaa etsimään kavereita, kirjoittaa jonkun nimen, niin siihen se heittää yleensä sellasen nimen jota on käynyt katsomassa aikaisemminkin... tiedä sitten ??..

Yhteistyössä