Kysely

• Viestiketjun aloittaja roller
  • Ensimmäinen viesti
roller
Meillä poju (1v3kk) menee yleensä nukkumaan 20:00.
Herää aamulla yleensä seitsemän aikoihin.

Saisinko sen nukkumaan aamulla yhtään pidempään, jos vaikka laitan pojun tuntia myöhemmin nukkumaan?

Miten saan poikani syömään puuroa, kun sen syönnistä ei tule yhtään mitään, vaikka keksin kaiken maailman herkkuja joukkoon ja erinlaisia puuroja?

Kiitoksia vastauksistanne?

Meillä mennään samaan aikaan nukkumaan kuin teilläkin.

Aamulla herätään 6:30-8:30 välisellä ajalla.

Puuroon olen laittanut omenahilloa, mitä saa lidlistä ja meidän muksulle kelpaa todella hyvin.
Kokeileppa jos et ole tätä vielä kokeillut.
:hug:

meillä ei ainakaan ole koskaan vaikuttanut se mihin aikaan menee nukkumaan vaan herää samoihin aikoihin aina. yö jää sitten vaan lyhyemmäksi.

miksi pojan pitäisi syödä puuroa?
siis hyvähän se olisi, minä tykkäisin tehdä mutta meillä ei uppoa joten sitä ei syödä. on sitä kaikkea muutakin. jugurttia,viiliä,muroja,kiisseleitä ym. ym.

minä en ole antanut puuroa kun se ei mene. toivon että joskus vielä maistuu. :p

Ei välttämättä onnistu noin että siirrät yöunille menoa. Ethän itsekään välttämättä nuku pidempään aamulla jos menet myöhemmin nukkumaan..mut voihan sitä kokeilla. Mä laitan puuroon jäisiä vadelmia..jäähdyttääkin puuron sopivaksi ja antaa makua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2005 klo 11:59 CarnevalGirl kirjoitti:
Ei välttämättä onnistu noin että siirrät yöunille menoa. Ethän itsekään välttämättä nuku pidempään aamulla jos menet myöhemmin nukkumaan..mut voihan sitä kokeilla. Mä laitan puuroon jäisiä vadelmia..jäähdyttääkin puuron sopivaksi ja antaa makua.
samaa mieltä nukkumaanmenosta. puuroon meillä laitetaan jogurttia, joskus on jopa suhteessa enemmän jogurttia kuin puuroa mutta maistuupa sitten ainakin. joguttia syödään välillä myös myslin kanssa. viljatuotteet eivät pelkiltään meillä maistu vaan pitää naamioida ne jogurtin sisään tai leipä leikkeleiden alle :D

Tuohon aikasin heräämiseen voi vaikuttaa myös valoisuus tähän aikaan vuodesta, mutta voihan olla että talvella kun aamulla on vielä pimeää niin nukututtaa pitempään. Meillä nukutaan yleensä suurinpiirtein ysiin saakka, niin ja luulen että meillä tepsii se että käytössä makkarissa pimentävä rullaverho. Kandee kokeilla tota verhoa, suosittelen lämpimästi! :heart:

Yhteistyössä