M
"Myy"
Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen... Jokaisella ihmisellä on varmaan jotain piirteitä/juttuja, joita ehkä häpeää/peittelee, tai joita ei koko maailmalle mielellään ole huutelemassa heti... Tarkoitus ei ole pilkata ketään, mutta esimerkiksi: karsastavat silmät, ontuva kävely, suuri luomi, ihottumaa, arpia kasvoissa, vinot hampaat, jokin fyysinen sairaus, ollut/on masennus jne jne. Jokainen varmasti tietää mitä tarkoitan..
Olen usein miettinyt, miten paljon muut katsovat aiheelliseksi kertoa uudelle tuttavuudelle asioista? Annatteko ajan kanssa huomata itse/jätätte kokonaan kertomatta, vai "varoitatteko" jo tutustumisvaiheessa? Varsinkin jos "vaiva" on sellainen, jota ei ihan äkkiseltään vaikka meikin alta huomaa.. Olen itse miettinyt, pitääkö mies minua aivan kamalana, ellen kerro kaikkea "huonoakin" rehellisesti heti alussa..
Toivottavasti joku ymmärsi sekavaa sepustustani
Olen usein miettinyt, miten paljon muut katsovat aiheelliseksi kertoa uudelle tuttavuudelle asioista? Annatteko ajan kanssa huomata itse/jätätte kokonaan kertomatta, vai "varoitatteko" jo tutustumisvaiheessa? Varsinkin jos "vaiva" on sellainen, jota ei ihan äkkiseltään vaikka meikin alta huomaa.. Olen itse miettinyt, pitääkö mies minua aivan kamalana, ellen kerro kaikkea "huonoakin" rehellisesti heti alussa..
Toivottavasti joku ymmärsi sekavaa sepustustani