kysely ihan ajan tappamiseksi

Minusta oli äärimmäisen mielenkiintoista hakea hevosenluita teurastamolta, se on anatomian opiskelua parhaimmillaan, hajusta huolimatta! Mutta ei musta teurastajaksi silti olisi. Nylkeminen on ehkä se kammottavin osa.

Maatalon emäntä muuten mutta mun selkä tuskin kestäisi sitä hommaa... Jos saisin kunnon tropit niin kyllä lähtis, tiedän että pystyisin siihen ja juuri siinä saisin toteuttaa itseäni :)

a) Vaikka aikoinani patologin ammattia haaveilin ja suunnittelin, en silti ehkä jaksais teurastajaksi alkaa, kovin olis yksitoikkosta ja kylmää hommaa...
B) maatalon emäntää ei minusta "laiskimuksesta" millään sais, ellei ois niin iso tilallinen, ettei ittellä tartteis tehä mitään muuta ko käskyttää piikoja.
c) käärmeen kesyttäjän hommatkin vaikuttas penteleen tylsälle, kuinka opetat pyyttonin hyppäämään tulirenkaan läpi...
d) pappi... Siitä tulee heti närästyslääkkeet ja haisevat mummot mieleen...

Minkä näistä voisi valita??? tappaisin varmaan itteni....

Viimeksi muokattu:
Maatalon emäntä, vaikka kroppa ei varmasti kestäisi jos nyt yhtäkkiä pitäisi aloittaa...
7-vuotiaana opettelin käsinlypsyä, joten siitä mulla on jo jonkinlainen mielikuva! ;D

mun sisko lypsi kerran lapsena käsin lehmää, ämpäri alkoi olla jo melkoisen täynnä, kun se kanttura otti ja työnsi jalkansa sinne ämpäriin ja voi sitä itkua ja parkua mikä siitä syntyi

Yhteistyössä