Kyselkää multa vaikka jotain :D

Tai kertokaa mitä mieltä ootte musta kun en siihen pinoon silloin ehtinyt tunkea :D
Tosi tylsää ja mies tulee joskus kotiin turnauksesta ja ajattelin valvoa ja ootella, ellei nyt kauheen myöhään mene :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko tehneet paljon remonttia? (vai oletko se sinä joka ostit omakotitalon :ashamed: )

Minkä tyylinen sisustusmaku teillä on?

Ei me vielä :)
Tää talo on rakennettu -90 luvulla et sillei on ihan ok kunnossa, mitä nyt vihaan tapetteja ja lattioita ja kaakeleita ym täällä.
Mut päätettiin että otetaan vain asunnon verran lainaa joten tässä säästellään ja sitten rempataan :)
Vessasta aloitetaan, se laajenee pikkaisen, uudet laatat ja muutama lasitiili ni voi siirtyä kylppäriin :D

Su profiilikuvasta tulee mieleen se yks leffa mitä teinit tässä yks päivä katsoi..mikä se oli... Ring! siinä oli tyttö joka kulki kaivosta musta tukka silmillä ihmisiä säikyttelemässä.

Tämä siis ei millään pahalla! :D

Sä olet vissiin mode, ketkä muut on? Valaise uutta

Alkuperäinen kirjoittaja hollituvan eukko:
Su profiilikuvasta tulee mieleen se yks leffa mitä teinit tässä yks päivä katsoi..mikä se oli... Ring! siinä oli tyttö joka kulki kaivosta musta tukka silmillä ihmisiä säikyttelemässä.

hehe :)
Joo tiedän, siksi se onkin profiilikuvana ;)¨Kiva välillä kuulla et näyttää ees joltain muulta kun alaikäiseltä :LOL:
Juu, olen modena, ollut jo muistaakseni vuodeta 2004..
jätkä, pinki,shadi,kookosta.... Onhan meitä täällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Joo tiedän, siksi se onkin profiilikuvana ;)¨Kiva välillä kuulla et näyttää ees joltain muulta kun alaikäiseltä :LOL:
No tottapuhuen en erottaisi tuota kuvaa noitten teinien muista valokuvista, ihan samanikäselle tuossa näytät.
mutta eihän se ainoastaan huono asia ole? =)

No tottapuhuen en erottaisi tuota kuvaa noitten teinien muista valokuvista, ihan samanikäselle tuossa näytät.
mutta eihän se ainoastaan huono asia ole? =)

Tossa on nassukuva musta, toinen vasemmalta
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina%5E&image_id=92914509
Ja kuten olen sanonu, ni ei se sillei haittaa... Kivahan se on, mut toisinaan se ärsyttää, olla niin kauheen babyface et joudut inttämään et joo, se tosiaan on sun ajokortti :headwall:

no oletpa tosiaan nuoren näköinen!

Mulla tahtoo aina mennä noissa kuvissa päinvastoin...jotenki ne vanhattaa.

Kerro mulle mitä teen väärin kun yritin klikata tuosta ylhäältä sulle kivan hymiön tää heittää koko sivun ylälaitaan joka kerta. äsken onnistui lainauksen sisällä mut tälleen ei onnistunu äskenkään?

Kerro mulle mitä teen väärin kun yritin klikata tuosta ylhäältä sulle kivan hymiön tää heittää koko sivun ylälaitaan joka kerta. äsken onnistui lainauksen sisällä mut tälleen ei onnistunu äskenkään?
Joko palsta taas jumittaa tai sitten sun käyttis :whistle:
Ainakin mulla tuntus explorerilla toimivan hymiötkin :saint: :D
Mut muistelen et jollain koneella on aikoinaan ollut ihan sama ongelma!!

Joko palsta taas jumittaa tai sitten sun käyttis :whistle:
Ainakin mulla tuntus explorerilla toimivan hymiötkin :saint: :D
Mut muistelen et jollain koneella on aikoinaan ollut ihan sama ongelma!!
Explorer mullakin. toimiiko? :) =) :|

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Näät sä mistä kukakin kirjoittaa? :xmas:
No en tavallaan oikeestaan B)
Mitähän tuo tarkoittaa? :xmas:
no moderaattorit ja ylläpito tietenkin näkee ip osoitteet mut se ei tarkoita sitä et tiedettäisiin kuka harmaa esim on kuka mustana tms
Katotteko tai näettekö ne ip kokoajan?

Yhteistyössä