kyselenpä harmaana nyt : myoomat ja kystat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaavarpunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli kysta munasarjoissa. Ihan kamalat kivut se aiheutti. Seurannassa kävin siittä useemman kerran, mutta ei ne sille mitään tehny. Loppujen lopux se puhkes itellään ja sen takia makasinkin sitten viikon tiputuksessa.

Mulla on 2 myomaa kohdussa. Kaksi kertaa ne on ultrattu. nyt ei ole neljään vuoteen kui kerran vuodeassa gyne käsi pelillä kokeillu onko ne kasvanu. Ja niille eitehä mitään jos ne ei vaivaa. Yksityisellä voi käydä ultraamas vaik joka viikko jos haluaa tutkia mitä niille kuuluu :)

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Mulla oli kysta munasarjoissa. Ihan kamalat kivut se aiheutti. Seurannassa kävin siittä useemman kerran, mutta ei ne sille mitään tehny. Loppujen lopux se puhkes itellään ja sen takia makasinkin sitten viikon tiputuksessa.

Mulla leikattiin kysta vielä samalle päivää kun huomattiin.

kiitos kaikille vastauksista. Mulla huomattiin tuossa viime viikolla nuo molemmat, kysta munasarjoissa ja myooma kohdussa. Olin tietty hämmästynyt ensinnäkin niiden olemassaolosta mutta vielä hämmästyneemmäksi muutuin kun minulle kerrottiin että ne on voineet olla siellä jo pitkäänkin ja niille ei vältisti tehdä mitään. Kontrollikäynti kahden kuukauden kuluttua. Outoa.
Ensimmäisen kerran gyne käytti ultraa noihin löydöksiin ja sanoi että ei niitä ole ehkä aiemmin vaan huomattu. Kuulemma ultra on paljon parempi noiden huomaamiseen kuin käsikopelo. Tästä lähtien menen vaan ultran omistavalle gynelle !!!

Yhteistyössä