Kyselen imettämisestä tyhmiä nyt:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mankell

Aktiivinen jäsen
19.04.2004
5 095
0
36
Ei ole ollut mulla vastaavaa tilannetta aikaisemmin, joten jos joku osaa neuvoa niin antaa tulla :D

Ollaan lähdössä yli viikon reissulle pohjoiseen, siis hiihtämään ja laskettelemaan. JOs aioin hiihtää pitemmän lenkin tai lasketella sen kollmeneljätuntia putkeen, vauva (3kk) varmaan tarttee korviketta sillä aikaa. Kuinka helposti tuon ikäisellä menee kysynnän ja tarjonnan laki sekaisin?

Sinänsä mua ei häiritse antaa sitä korviketta muutamia kertoja, mutta vaikuttaako se heti maidon tuotantoon vähentävästi? JOs parina päivänä saa korviketta yhdeksi ateriaksi päivällä, niin onko seuraavat päivät pakosti osapulloilua?

Osaako kukaan kokemuksesta sanoa? =)

Kyllä siinä niin saattaa käydä parina päivänä ettei sitten riitä. Rinnat on tietenkin turkasen täynnä että voitko niillä sitten hiihtää ja lasketella kylmässä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä siinä niin saattaa käydä parina päivänä ettei sitten riitä. Rinnat on tietenkin turkasen täynnä että voitko niillä sitten hiihtää ja lasketella kylmässä?

Hissukseen hiihtely ainakin onnistunee... tuo laskettelu täytyy kattoo, pakkasella en taida uskaltaa, ettei tule rintatulehdusta.

Miksi et pumppaa valmiiksi omaa maitoa?
Muista pitää rinnat erityisen lämpimästi suojattuna, varsinkin jos ovat täynnä ja pinkeet niin rintatulehdus iskee tosi nopeesti ja on inhottava, kokemusta on .Suosittelen jo tämänkin takia että pumppaat rinnat tyhjiksi ennen kun lähdet pidemmälle lenkille.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Miksi et pumppaa valmiiksi omaa maitoa?
Muista pitää rinnat erityisen lämpimästi suojattuna, varsinkin jos ovat täynnä ja pinkeet niin rintatulehdus iskee tosi nopeesti ja on inhottava, kokemusta on .Suosittelen jo tämänkin takia että pumppaat rinnat tyhjiksi ennen kun lähdet pidemmälle lenkille.

Mä luulen, et se menee käytännössä niin, et imetän ja heti sen jälkeen lähdetään lenkille. Niin sais ehkä eniten l"aikaa" .Vai tulisko sitä maitoa heti senkin jälkeen kun on imettänyt?

Yhteistyössä