KYS

Oon synnyttäny kolmannen ja neljännen lapseni KYS:sa ja koin kyllä saavani osaavaa ja ammattitaitoista hoitoa. Aika rauhassa siellä sai olla kun on jo ennestään kaksi lasta, en sitten tiedä miten ensisynnyttyjiä kohdellaan.

Melko täyttä siellä oli ja hyvin laitosmaista (mistään kodinomaisesta ilmapiiristä ei kyllä tietoakaan - en ite sellasta kyllä kummemmin toivonutkaan). Minusta homma hoitui siellä asiallisesti ja ainakin kaikista kätilöistä, joita tapasin, jäi hyvät kokemukset.

äitskäläinen
mulle jäi tosi positiiviset muistot. itse taisin olla potilas hankalimmasta päästä, mutta kätilöt oli tosi kannustavia, ammattitaitosia ja ehdottelivat sopivia kivunlievityskeinoja. silloin oli "ruuhkaiaka" kun minä olin siellä mutta eivät ne missään vaiheessa minua kokonaan unohtaneet, he kysyivät kyllä että onko hätää ja jne. lopuksi vielä sain ison halauksen kätilöltä ja sanoivat että suoriuduin tosi hyvin.(vaikka itse ei tuntunut siltä).
osastolla sitten taas neuvoivat tosi hyvin kaikki jutut, ja kehottivat reilusti pyytämään apua jos jokin asia esim. imetys ei onnistu.
hyvät muistot jäi.

Yhteistyössä