kypyhuoneremontti itse nyt kaikki vinkiit kehiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meillä edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osittain voitte varmaan itse alkaa purkamaan, mutta kai tiedät, että mikäli teillä ei ole ihka oikeaa putkimiestä, joka osaa lvi-hommat, te ette saa laittaa kylppäriä uusiksi... tai onglmien ilmetessä vakuutukset ei ainakaan ole voimassa.

meidän vessa oli valmiiks purettu ostohetkellä ja siellä se ylläri paisto. pari lautaa homeessa. syy selvitettiin, korjattiin ja laudat uusittiin. yhestä seinästä mentiin keittiöön läpi että saatiin suihkutilaa.

rahaa meni semmonen 1500 mikä on aika vähän kun ajattelee lopputulosta. halvalla päästiin kun tehtiin ite ja kalusteet ostettiin suhteilla tai käytettynä. putkihommat teki amiksen pojat. sehän maksaa vaan materiaalit.

Lisään vielä, että te tarvitsette sen lvi-miehen hoitamaan siis ihan kaikki eristykset sun muut, että itse putket ei ole edes se ainoa kohta, johon tarvitse ammattilaista.

jos et tiedä mitä teet niin ÄLÄ TEE!

tähän taloon on tehny tee-se -itse-mies sauna ja kylppärirempan ja valitettavasti se näkyy mm. saumauksissa ja laattojen asettelussa yms. joilla on siihen lopputulokseen todella näkyvä vaikutus. lisäksi tuolta löytyi ylläri kohta= ei laattaa eikä muuta vaan jesse teipillä peitetty ja saumamassaa laitettu piiloon. tulossa rakennustarkastaja ja asiasta ruvetaan vääntämään hinnan alennusta. lisäksi on muita hölmöläisen rakennelmia. enhän miekään mikään talonrakentaja ole mutta tietyt rakenteet nyt tietää miltä ne pitäisi näyttää

Jos etbtiedä mitä oot tekemässä, niin jätä ammattilaiselle! Helppo on nyt säästää rahaa, mutta sitten kun tuleekin vesivahinko, niin mikään ei korvaa! Ja jos asut rivi- tai kerrostalossa, et saa edes itse tehdä mitään (ja ihan alkuunsakin pitää olla taloyhtiön lupa remonttiin).

[QUOTE="vieras";28757992]Jos etbtiedä mitä oot tekemässä, niin jätä ammattilaiselle! Helppo on nyt säästää rahaa, mutta sitten kun tuleekin vesivahinko, niin mikään ei korvaa! Ja jos asut rivi- tai kerrostalossa, et saa edes itse tehdä mitään (ja ihan alkuunsakin pitää olla taloyhtiön lupa remonttiin).[/QUOTE]

No mut riittäähän se kun kaksplussalta kysyy :)

Tuplaa budjetti ja triplaa aikataulu äläkä mene itse tekemään!! Niin saat aikaiseksi onnistuneen kylppäriremontin :)

Me tehtiin itse, mutta meillä mies onkin rakennusalalla ja tietää tasan tarkkaan mitä pitää tehdä. Otettiin myös valokuvat työvaiheista vaihe vaiheelta.. Jos joskus myydään tämä talo niin ostajat saavat kaikista tekemistänne remonteista kuvat, josta näkevät mitä on tehty ja miten.

Yhteistyössä