:wave: täällä yksi ongelmaisen äiti. Viime kevät meni itkien ja luulin kesäloman helpottavan tätä asiaa. No huutoa ei enää ole, mutta käytöshäiriöitä sitäkin enemmän. Lapsi on muuttunut todella kiukkuiseksi persoonaksi. Harkinnassa on jo pienempi hoitopaikka. Ikää nyt 3v5kk.Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2005 klo 10:00 vieras kirjoitti:Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa päivähoidon kanssa? Tyttäreni meni viime syyskuussa päiväkotiin täytettyään 3v. Nyt on 4 kk takana, mutta huuto päikkärissä jatkuu yhä. Tyttö ei tunnu sopeutuvan millään, vaikka kaikkea olen yrittänyt. Tämä rupeaa olemaan jo hermoja raastavaa!!!
Eräs tuttavani työskentelee päiväkodissa ja nimenomaan pienten puolella. Hän jutteli ja oli huolissaan pienistä lapsista päiväkodissa. Hoitajilla ei ole voimavaroja hoivata kaikkia yhtaikaa, lapset ovat levottomia suuressa ryhmässä, kaikki tarvitsisivat syliä yhtaikaa, paljon kinasteluja ja tappeluja,lisää hoitajia tarvittaisiin tai ryhmiä pienemmiksi. huh-huh, voimia päiväkodin työntekijöille :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2005 klo 09:06 vieras kirjoitti:Nyt ihmeessä soitat päiväkodista vastaavalle ohjaajalle ja kysyt tiukasti mikä siellä mättää. Tädit eivät aina välttämättä kerro koko totuutta, koska jossain on vikaa. Ei lasta noin kauan saa huudattaa. Ja täditkin ovat usein välinpitämättömiä, jos vanhemmat eivät vaadi. Minä esim. tänä aamuna omaani hoitoon viedessäni nostin ovelta tieltä pois paniikissa isänsä perään huutavan yksivuotiaan, joka on tullut hoitoon tämän viikon alussa. Sen pojan paikka olisi ollut hoitajan sylissä, eikä ovella huutamassa. Mutta vanhemmat eivät ole totuttaneet lastaan hoitoon lainkaan, vaan lapsi ilmeisesti tuotiin kylmästi kokopäiväiseen hoitoon ja työnnettiin ovesta sisälle (itse näin kun samaan aikaan tulin). Ainakin ensimmäisen päivän huutoa kuului koko päivän. Tämä on rasittavaa muille lapsille. Minä jätin omani toisena päivänä kotiin ja jos huuto jatkuu on siihen puututtava ilmeisesti. Eli jälleen kerran, missä lienee hoitajien ammattitaito ja työmoraali.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel