Kypsät naiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies26
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
M

Mies26

Vieras
Hei! Olen kiimainen ja kokematon nuorimies, enkä voi vastustaa vanhempia naisia. 40+ nainen! Kirjoita niin voin samalla tyydyttää itseäni!

Vitustani lähtee nenääsi hiveleviä eltaantuneita lemuja... Laskeudut katsomaan, mitä selluliittimuhkuraisten reisieni välistä löytyykään! Löydät harmaan, karhea- mutta harvakarvaisen vittuni. Ryppyiset sinertävät häpyhuulet roikkuvat velttoina kuivan mutta koloni edessä. Haistat karvoihin kuivuneen valkovuodon, pesemättömän ihon. Koskettelet hellästi arkoja peräpukamiani.

Hameesi alta näkyvät paksut reitesi kiihottavat minua valtavasti. Hyväilen niitä. Kuulet raskaan hengitykseni.
Käteni tärisevät, kun avaan puserosi napit. Näen nyt rintaliivisi verhoamat isot, kiihottavat rintasi. Hyväilen niitä. Tunnen kätesi haaroissani...

Niin, ja olen 40+. Pari vuotta vanhempi mieheni nukkuu öisin vieressäni. Ei eilenkään mitään seksiin viittaavaa, vain yleistä jutustelua ja sopuisaa yhdessäoloa. Tuntuu vähän yksinäiseltä.
Yhdessä on oltu toistakymmenetä vuotta ja yksi yhteinen lapsi, joka keisarilla syntynyt. Hyvin ja hellästi on mies minua pitänyt. Olen saanut hoitaa ja huolehtia itsestän. Paikat on timmissä kunnossa ja ryppyjä on ihan vähän. Syömme hyvin ja terveellisesti, hoikkia ja terveitä olemme, nautimme elämän iloista paitsi seksistä, olen yleensä aina hyvällä tuulella, huumorintajuinen, pukeudun sensuellisti ja tyylikkäästi ja luottogynen mukaan paikat on erinomaisessa kunnossa.

Nyt on käynyt niin, että työpäikan nuorehkot, seksikkäät miehet ovat alkaneet flirttailla ja tuijottaa palavereissa syvälle silmiin. Junassa, kaupoissa ja ravintoloissa on ollut välillä tosi kuuma tunnelma. Suoria, kohteliaita ehdotuksiakin on esitetty. Mitä tämä kaikki oikein merkitsee? Valistakaapa meikäläistä, joka on hieman hämillään - mutta toden sanoakseni aika imarreltu.

Kaivan rintasi esiin liiveistäsi. Näen nyt ensimmäistä kertaa paljaat rintasi. Aah... kuinka kiimainen olenkaan. Hyväilen paljaita rintojasi ja nautin siitä mitä näen. Olet levittänyt vahän jalkojasi ja käteni on löytänyt tieni pikkuhousuillesi. Hieron pimpsaasi pikkuhousujesi läpi. Tunnen kuinka housusi kostuvat samalla kun suukottelen rintojasi, nännejäsi...
Keskeytät minut hetkeksi ja alat avaamaan housujani. Onhan kaluni jo täydessä erektiossa...

Riisut housuni ja sukkani. Alat hyväilemään kovaa kaluani. Liikuttelet ihanasti esinahkaa terskani päällä samalla kun toinen kätesi hyväilee hellästi kiveksiäni.
Riisut paitasi ja rintaliivisi. Polvistut eteeni jalkojeni väliin ja otat kaluni suuhusi. En ole koskaan kokenut mitään näin ihanaa. Näen kuinka huulesi liukuvat pitkin kullini vartta ja tunnen kuinka kielesi liikkuu terskallani. Riisun paitani ja hyväilen hiuksiasi, käsivarsiasi, selkääsi samalla kun otat suihin. Aah... kuinka nautinkaan. Toivottavasti sinäkin.

Odota hetiki, niin heitän nuo häiritsevät tekohampaani menemään... Noin. Nyt on imussa pehmeämpi teho. Hetken imettyäni hengästyn (sydänvika salpaa henkeä) ja pyllistän, jotta saisit vuorostasi nuolla rupista peräaukkoani. Samalla voit työntää liukastetun nyrkkisi löysään riemureikääni, tai vaikkapa kaksikin. Ei tunnu missään.

Valitettavasti en pääse enää pystyyn, mutta voit toki häärätä peräni parissa niin kauan kuin jaksat. Torkun...

Kerrassaan halventavaa tekstiä! Näinkö ajattelet myös omasta äidistäsi, joka -kyllä- on harrastanut seksiä saadakseen sinut, kiittämättömän kakaran tähän maailmaan arvostelemaan nyt luultavasti itsensä ikäisiä kanssasisariaan. Kuvottavaa tuo sinun moraalinen rappiotila.

Alma meneppäs peilin eteen ja katso mitä näet.
Olen 51 eli jonkun mielestä ikäloppu.Mutta olo on kun nuorella neidolla.Hoidan itseäni kaikin puolin,ja se näkyy minusta.Seuraani hakeutuu ravintoloissa tosi nuoria miehiä,ja hauskaa on ollut.(varsinkin sängyssä)

Höpöhöpö. Äitini ei ole koskaan harrastanut haureutta. Minut on tuonut haikara. Mutta isäni on opettanut minulle kädestä pitäen kaiken minkä synnistä tiedän.

Alkuperäinen kirjoittaja Säde;6300588:
Alma meneppäs peilin eteen ja katso mitä näet.
Olen 51 eli jonkun mielestä ikäloppu.Mutta olo on kun nuorella neidolla.Hoidan itseäni kaikin puolin,ja se näkyy minusta.Seuraani hakeutuu ravintoloissa tosi nuoria miehiä,ja hauskaa on ollut.(varsinkin sängyssä)
en epäile hetkeäkään etteikö asia ole juuri noin.ei yli viiskymppinen ole mikään ikäloppu,vaan nainen parhaasssa iässä.vähänkin itsestään huolta pitävä yli viiskymppinen on todella silmän ilo...

Status
Viestiketju on suljettu.