M
Mies26
Vieras
Hei! Olen kiimainen ja kokematon nuorimies, enkä voi vastustaa vanhempia naisia. 40+ nainen! Kirjoita niin voin samalla tyydyttää itseäni!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hei olen kiimainen ja kokematon nuorimies voisitko tulla käymään nin saadaan ekaks vaikka jutella asun haukiputaalla simpun tiellä b rapussa tykkään kypsistä naisista
en epäile hetkeäkään etteikö asia ole juuri noin.ei yli viiskymppinen ole mikään ikäloppu,vaan nainen parhaasssa iässä.vähänkin itsestään huolta pitävä yli viiskymppinen on todella silmän ilo...Alkuperäinen kirjoittaja Säde;6300588:Alma meneppäs peilin eteen ja katso mitä näet.
Olen 51 eli jonkun mielestä ikäloppu.Mutta olo on kun nuorella neidolla.Hoidan itseäni kaikin puolin,ja se näkyy minusta.Seuraani hakeutuu ravintoloissa tosi nuoria miehiä,ja hauskaa on ollut.(varsinkin sängyssä)
Hei! Olen kiimainen ja kokematon nuorimies, enkä voi vastustaa vanhempia naisia. 40+ nainen! Kirjoita niin voin samalla tyydyttää itseäni!