Kypros - Agia Napa!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mai21
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mai21

Uusi jäsen
09.10.2006
29
0
1
Mä en jaksa laittaa tätä kysymystä tuonne matkailu-puolelle ku siel ei kukaan vastaa HETI ja tällä kysymyksellä on KIIRE :D

Onko kukaan teistä käynyt Agia Napassa? Millanen paikka? Vuokrasitteko autoa? Netin juttujen perusteella pelkkä bilemesta, mutta onko se nyt ihan oikeesti vaan sitä? Kertokaa kokemuksistanne!!

OTettiin riski ja varattiin äkkilähtö sinne. Nyt alko hirvittään, et mitä jos siel ei oikeesti saa aikaa kulumaan, Tai pahimmas tapauksessa (netin juttujen mukaan) koko viikon aikana ei saa nukuttua kun porukka bilettää niii äänekkäästi!!!

menikö meidän rahat hukkaan??

Kyllä on kova bilemesta. Baareja löytyy joka kulmasta. Silloin joskus kun olin siellä about 15 vuotta sitten, siellä oli jo biletystä. 7 vuotta myöhemmin, kun olin Kyproksella toisessa kaupungissa, kävin siellä, niin johan oli meno muuttunut entistä "menevämmäksi".

Agia Napa on muutakin bilemesta, riippuu kovasti ajankohdasta. Siellä on myös erittäin hyviä perhehotelleja.

Me olimme muutama vuosi sitten toukokuussa, alueella ei ollut nuoria juuri lainkaan, koulut eivät olleet vielä loppuneet. Heinä - elokuu ilmeisesti pahempia biletyskuukausia, keväällä ja syksyllä rauhallisempaa.

Meillä hotelli oli hyvä, uimarannat olivat hyviä ja lapsiystävällisiä. Me kävimme Taksilla Larnacassa, mutta muutoin vietimme aikaa lasten kanssa hotellin uima-altailla, itse kaupungilla kävellen (hyvät ja leveät kävelytiet, helppo liikkua rattaiden kanssa), oli myös kauppoja ja oli kiva shoppailla.

Oli huvipuisto, minigolf joissa lapset tykkäsivät olla.

Meillä tuolla reissulla matkassa 1-vuotias ja 6-vuotias.

Yhteistyössä