Kyös korpimuija Katri muutti maalle turvallisuuden takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kilttimies

Tunnettu jäsen
16.06.2023
2 227
352
83
En tiennytkään että hänellä on ollut vainoaja. Hän vuokrasi ilmeisesti mökkinsä noin samaan aikoihin kun me ostettiin tämä talo. Meilläkin syy muuttoon oli sama mutta me haluttiin eroon örveltävistä naapureista eikä vainoajista. Nytkin ulkona on säkkipimeää ja ollaan kahden kesken talossa. Daamini neuloo käsin kauluria samalla kuin minä yritän vääntää koneella paitaa.

En tiennytkään että hänellä on ollut vainoaja. Hän vuokrasi ilmeisesti mökkinsä noin samaan aikoihin kun me ostettiin tämä talo. Meilläkin syy muuttoon oli sama mutta me haluttiin eroon örveltävistä naapureista eikä vainoajista. Nytkin ulkona on säkkipimeää ja ollaan kahden kesken talossa. Daamini neuloo käsin kauluria samalla kuin minä yritän vääntää koneella paitaa.
Uskaltaako daamisi olla yksin jos joudut olemaan poissa päiviä?

Katri on symppis - mutta kuka häntä (muka) vainosi?

Uupumuksen ja maaseutufanituksen se on laittanu muuttonsa syyksi.

Viimeksi muokattu:
Ja mä sanon maalla asuneena, että isompi riski on päättyvän tien päässä tai kaukana naapureista asuessa että joku sekopää saisi pahaa aikaan, kuin kaupungissa.

Maaseudulla on virolaisia varkaita ja muita häirikköjä.
Olen ihan kiitollinen että täällä on naapureita ympärillä, vaikka oma rauha onkin.

Kaupungissa ei välttämättä tunnetta 10 metrin päässä asuvaa naapuria mutta maalla yleensä tunnetaan kilometrien säteellä naapurit, tähän vielä puskaradio ja metsästysseuran whatsappryhmä, niin äkkiä leviää tieto virolaisista, susista, karhuista ja muista epäilyttävistä kulkijoista.

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja Lispetti
Ja mä sanon maalla asuneena, että isompi riski on päättyvän tien päässä tai kaukana naapureista asuessa että joku sekopää saisi pahaa aikaan, kuin kaupungissa.

Maaseudulla on virolaisia varkaita ja muita häirikköjä.
Olen ihan kiitollinen että täällä on naapureita ympärillä, vaikka oma rauha onkin.
Pari koiraa ja haulikko pitää vorolaiset poissa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä