H
huokaus
Vieras
millä pitkittyneen tilan saisi ohitse?
ihmetyttää kun jo kaksi viikkoa tulehdus ollut päällä ja hiukan märkiikin.
ihmetyttää kun jo kaksi viikkoa tulehdus ollut päällä ja hiukan märkiikin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Mulla lähti kerran kynsivallintulehduksesta etenemään verenmyrkytys.... joten kyllä kannattaisi lääkärillä käydä jos noin pitkään jo ollut että saat hoidettua. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Mulla lähti kerran kynsivallintulehduksesta etenemään verenmyrkytys.... joten kyllä kannattaisi lääkärillä käydä jos noin pitkään jo ollut että saat hoidettua. :wave:
miten kauan ja millaisin oirein sulla oli se? miten se tuli esiin että verenmyrkytys tuli?
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Mulla lähti kerran kynsivallintulehduksesta etenemään verenmyrkytys.... joten kyllä kannattaisi lääkärillä käydä jos noin pitkään jo ollut että saat hoidettua. :wave:
miten kauan ja millaisin oirein sulla oli se? miten se tuli esiin että verenmyrkytys tuli?
Mulla oli sormen kynnessä tuo tulehdus ja siihen tuli se mätä; en muista kuinka pitkään oli. Käsi meni kuitenkin tosi kipeäksi ja kämmenen kohdilta suurinpiirtein lähti etenemään sellanen "tumma vana" olkapäätä kohti. Pystyi siis ihan silmällä seuraamaan mikä suoni meni tummempana kuin muut.
Lääkärillä annettiin sitten joku tabu mikä "pysäytti" tavallaan sen etenemisen; sanoivat että jos olkapään kohdalta jälki kääntyy sydäntä kohti niin sitten uudelleen lääkärille.Kyllä siinä taisi seuraava vuorokausi mennä valvomiseksi....
On useampi vuosi jo aikaa joten en muista kunnolla kuinka kauan loppujen lopuksi meni että tulehdus saatiin kuriin.
Alkuperäinen kirjoittaja Juppi:Lääkäriin se poistaa kynnen ja tuhoaa sieltä sitä kynnen kasvupintaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Mulla lähti kerran kynsivallintulehduksesta etenemään verenmyrkytys.... joten kyllä kannattaisi lääkärillä käydä jos noin pitkään jo ollut että saat hoidettua. :wave:
Mulla oli sormen kynnessä tuo tulehdus ja siihen tuli se mätä; en muista kuinka pitkään oli. Käsi meni kuitenkin tosi kipeäksi ja kämmenen kohdilta suurinpiirtein lähti etenemään sellanen "tumma vana" olkapäätä kohti. Pystyi siis ihan silmällä seuraamaan mikä suoni meni tummempana kuin muut.
Lääkärillä annettiin sitten joku tabu mikä "pysäytti" tavallaan sen etenemisen; sanoivat että jos olkapään kohdalta jälki kääntyy sydäntä kohti niin sitten uudelleen lääkärille.Kyllä siinä taisi seuraava vuorokausi mennä valvomiseksi....
On useampi vuosi jo aikaa joten en muista kunnolla kuinka kauan loppujen lopuksi meni että tulehdus saatiin kuriin.
HUI KAMALA!!!! kertakaikkiaan!
mätikö sulla pahasti se sormi?
mulla tihkuu mätää, ei vuotamalla mutta soitan heti huomenna lääkäriin.
Kiitos sulle neuvosta!
en osannut suhtautua tähän vakavasti vaikka mulla ei ole kyllä ennen muistaakseni näin kauan pitkittynyt tällainen.
En edes loukannut sormea missään alunperin vaan yhtenä päivänä se vaan oli kipeä ja siitä asti ollut : (
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kummalla puolen kättä se tumma vana meni, mihin kohtaan se ehti? etenikö nopeasti se vana?
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kummalla puolen kättä se tumma vana meni, mihin kohtaan se ehti? etenikö nopeasti se vana?
Se meni tuossa kämmenpuolella; lähti jostain tuosta kämmenen "alaosasta" ja oli kyynärtaipeen ylitte mennyt hieman kun menin lääkärille. Päivän aikana se siitä eteni mutta tarkalleen en muista.... kyllä siihen useampia tunteja meni, tarkkaan en edes tiedä kun en heti koko "vanaa" hoksannut. Mutta ainakin minulla se oli niin selkeä sitten kun hoksasi katsoa ettei jäänyt epäilyn vaaraa siitä että kädessä joku on "vialla"....
Joten ainakaan ihan huomaamatta yhtäkkiä et verenmyrkytystä voi mielestäni saada. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ap kiittää:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kummalla puolen kättä se tumma vana meni, mihin kohtaan se ehti? etenikö nopeasti se vana?
Se meni tuossa kämmenpuolella; lähti jostain tuosta kämmenen "alaosasta" ja oli kyynärtaipeen ylitte mennyt hieman kun menin lääkärille. Päivän aikana se siitä eteni mutta tarkalleen en muista.... kyllä siihen useampia tunteja meni, tarkkaan en edes tiedä kun en heti koko "vanaa" hoksannut. Mutta ainakin minulla se oli niin selkeä sitten kun hoksasi katsoa ettei jäänyt epäilyn vaaraa siitä että kädessä joku on "vialla"....
Joten ainakaan ihan huomaamatta yhtäkkiä et verenmyrkytystä voi mielestäni saada. :hug:
no kiitos tosi paljon kun jaoit kokemuksesi. Soitan huomenna kuiteskin lääkärille koska tää on näin pitkittynyt eikä mee itte ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja ers:Kyllä vain, juuri Bepanthen-voidetta ja auttoikin. Ja todellakin tiedän että Bepanthen ja Basibact ovat kaksi eri asiaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai olet siihen lääkkeet hakenut? Sitä voi liotella myös Betadine-liuoksessa.