Kynsitaiteilijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi ie. Kun se ei ollut mikään semmoinen tukku. Siinä piti olla suti, selvis nyt päivällä.

Kauppias tiesi tasan tarkkaan että tavalliselle kuluttajalle tulee. Laittoi mieliharmista mulle hyvitykseksi isomman pullon päällyslakkaa eikä sitten ollut tarkistanut ettei ole susi sekin, niinkuin koko muu tilaus.

Että se siitä hyvityksestä :/

Kyllä mä sen kynsilleni saan, onhan noita siveltimiä moneen lähtöön, mutta tosiaan ihan aidosti ihmettelin että mitä helekattia. Ja kun ei se nyt niiiin iso pullo ollut, että olis joku vartavasten täyttöpullo tai ammattilaisen käyttöön tuleva.

Tuliko ny seleväksi? B)

joo no noita firmoja on joka lähtöön mitkä myy tavallisille kuluttajille. sit on omat ammattilaisille joissa vaaditaan koulutus. ulkomailta saa aika edullisesti. ilman koulutustakin..

mä tilasin geeliä ja sainkin, pelkän purkin :D kysyin perään et mitenkähän mä käytän sitä ;)

Mä tilasin ja maksoin yli kuukausi sitten.
En kertakaikkiaan enää jaksa takuta tuon firman kanssa kun kesti ja takkus niin kovasti jo nyt...

Eikä kuitenkaan mikään hirmu iso summa ollut.

Mieskin kysyi että lähetä takas, niin saat siveltimellisen lakan, kun sieltä tuli vastaus (ilaman pahoitteluja tietenkin) että kyllä niissä kaikissa muissa pulloissa oli sudit... haluatko vaihtaa?

No en halua- kuitenkin saa taas tuomiopäivään saakka odottaa pakettia saapuvaksi.

Olkoot.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä tilasin ja maksoin yli kuukausi sitten.
En kertakaikkiaan enää jaksa takuta tuon firman kanssa kun kesti ja takkus niin kovasti jo nyt...

Eikä kuitenkaan mikään hirmu iso summa ollut.

Mieskin kysyi että lähetä takas, niin saat siveltimellisen lakan, kun sieltä tuli vastaus (ilaman pahoitteluja tietenkin) että kyllä niissä kaikissa muissa pulloissa oli sudit... haluatko vaihtaa?

No en halua- kuitenkin saa taas tuomiopäivään saakka odottaa pakettia saapuvaksi.

Olkoot.

kiva :| hyvät bisnekset ja silleen sit siel..

Yhteistyössä