L
liisu
Vieras
Kuka tietää tai onko ketään tekijää paikalla eli kuinka tynkiin kynsiin rakennekynnet saa laitettua olen niin kyllästynyt näihin tynkiin että tekisi mieli ottaa mutta ei näihin taida ees saada 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja liisu:Kuka tietää tai onko ketään tekijää paikalla eli kuinka tynkiin kynsiin rakennekynnet saa laitettua olen niin kyllästynyt näihin tynkiin että tekisi mieli ottaa mutta ei näihin taida ees saada![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liisu:Kuka tietää tai onko ketään tekijää paikalla eli kuinka tynkiin kynsiin rakennekynnet saa laitettua olen niin kyllästynyt näihin tynkiin että tekisi mieli ottaa mutta ei näihin taida ees saada![]()
Kyllähän ne pystyy ihan mihin vaan tynkiin tekemään. Ja, kun siitä kasvavat saa aina pidemmät van, jollei tipeillä sitten tehdä heti pidempiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liisu:Kuka tietää tai onko ketään tekijää paikalla eli kuinka tynkiin kynsiin rakennekynnet saa laitettua olen niin kyllästynyt näihin tynkiin että tekisi mieli ottaa mutta ei näihin taida ees saada![]()
Kyllähän ne pystyy ihan mihin vaan tynkiin tekemään. Ja, kun siitä kasvavat saa aina pidemmät van, jollei tipeillä sitten tehdä heti pidempiä.
mulle ei laitettu kun kävin kysymässä,mulla kuulemma liian lyhyet omat kynnet....
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liisu:Kuka tietää tai onko ketään tekijää paikalla eli kuinka tynkiin kynsiin rakennekynnet saa laitettua olen niin kyllästynyt näihin tynkiin että tekisi mieli ottaa mutta ei näihin taida ees saada![]()
mulle ei laitettu kun kävin kysymässä,mulla kuulemma liian lyhyet omat kynnet....
missä kävit kysymässä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liisu:Kuka tietää tai onko ketään tekijää paikalla eli kuinka tynkiin kynsiin rakennekynnet saa laitettua olen niin kyllästynyt näihin tynkiin että tekisi mieli ottaa mutta ei näihin taida ees saada![]()
missä kävit kysymässä?
en halua kertoa,pieni paikkakunta....ehkä johtui siitä...tai sitten eivät osaa laittaa vaikka pitäs ihan ammattilainen olla.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liisu:Kuka tietää tai onko ketään tekijää paikalla eli kuinka tynkiin kynsiin rakennekynnet saa laitettua olen niin kyllästynyt näihin tynkiin että tekisi mieli ottaa mutta ei näihin taida ees saada![]()
missä kävit kysymässä?
en halua kertoa,pieni paikkakunta....ehkä johtui siitä...tai sitten eivät osaa laittaa vaikka pitäs ihan ammattilainen olla.
en mä oo niitä sillon mitannu,nyt on jonkinmoiset alut ja tekis mieli purra poi mut yritän sinnitellä.
ok no kuinka lyhyey kynnet sinulla oli?