KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Hei! Saisinkos jo liittyä porukkaan vaikka punktio on vasta viikolla 45?

Taustaa: Esikoisen yritys alotettu 3/08. Eikä yhen yhtä yritystäkään tarttua. Miehellä siittiöissä välillä enemmän ja välillä vähemmän vikaa, riippuen näytteestä. Nopeat puuttuu kokonaan ja määrät on pieniä. Mulla ollu vaan pikkuvikoja, joiden ei pitäis vaikuttaa. Keväällä neljä kiertoa clomeja ja yksi inssi. Toukokuussa oli eka ICSI (Synarela+Puregon+Pregnyl+Lugesteron) yksi alkio siirrettiin ja siitä tuli nega. Pakkaseen ei menny yhtään.

Nyt siis ollaan jonoteltu, (ku julkisella ollaan) uutta hoitoa. Tällä kertaa on lyhyt kaava ja alotan e-pillerit syyskuun menkoista. Eka ultra on 27.10. Lääkkeinä tällä kertaa Menopur+Orgalutran+Lugesteron.

Kovasti tsemppiä kaikille hoitoihinne :hug:
 
Tervetuloa HalleB. Missä olette hoidossa? :wave: . Mörkötys: joo, ei kannata ottaa muutakuin paracetamolia jos se auttaa. Itsellä oli silloin kun synarelan jälkeiset tyhjennysmenkat tuli niin aivan järkyttävät kivut ja soitin silloin naikkarille ja sieltä sanottiin että tässä vaiheessa voi ottaa buranaa (ite otan burana 800 mg), paracetamoli nimittäin ei tehonnut ei sitten ollenkaan. Mulle on joku gyntsä sanonut että liikaa ibuprofeiinin käyttöä kannattaa välttää koska se voi haitata ovulaation toimintaa. Päätin muuten että poistan aina edellisen listan kun päivitän uuden niin ei tule niin pirusti niitä listoja jotka vie niin paljon tilaa.
 
Vadelmaunelma Juu, samaa pakitusta oli edellisissäkin hoidoissa.. en kylläkään uskonu että oikeesti jättäs tulematta johonkin noin älyttömään vedoten. Mutta 30 solua tuli :eek: ja lähiaikoina oon yhteydessä Ovumiaan, että miten ja koska asiassa edettäis. Kai tässä kuitenkin joku onni oli matkassa, että sattu oleen toi ainoo labra koko maassa joka pakastaa munasolujakin, muutenhan ne ois menny suoraa roskiin.
Kovasti se lääkäri ois tarjonnu psykologin apua suhdekriisin selvittämiseen, mutta sanoin että mulla on tapana setviä asiat mieluummin omassa päässäni, ja tuntuu jo aivan turhalta enää alkaa velloon niitä kun ei tää tästä enää mihinkään muutu. Selvitti myös että miehen mielipide tarvitaan, enkä voi salaa ruveta käyttään vieraita siittiöitä..! Mutta tilannehan on ihan toinen jos ja kun ei olla enää yhdessä, tuskin mun tarvii siltä kysellä enää yhtään mitään, enkä edes haluakaan! Nythän kyse on pelkästään mun soluista.

Muuten operaatio meni ihan "mukavasti" ja vaihteeks helpommin kun sillon viimeks. Ainahan se vähän nipistelee, mutta kuitenkin ihan siedettävästi. Hoitajat oli tosi huomaavaisia, kai niiden kävi varmaan sääliks kun mieskin hylkäs..
Käskettiin nyt juoda jopa 1-2 litraa ylimäärästä nestettä, ja tippana laitettiin vaikka kuinka monesta pullosta eri aineita, hyperin ehkäisyksi. Kiellettiin kävelemästä tai tulemasta bussilla kotiin, ja jouduin tuleen taksilla kun kaikki sukulaiset on mökillä. Onneks siitä voi hakee kelakorvausta.
 
Risupesä ohhoh 30 solua!!! Noitahan voi iskeä vuoden kasvamaan vaikka joka kuukausi. =) Nyt sitten kittaamaan sitä nestettä ja pötkölleen!

Tänään oli taas isku-vasten-kasvoja-folliultra: neljä rakkulaa olin sit mainiona naisena kyennyt kasvattamaan. Mikä hitto siinä on että aikoinaan femarillakin kasvoi kolme rakkulaa ja nyt sitten kun iskee piikkejä nahkaan niin yksi enemmän? Tosi motivoivaa. Ei mikään voittajafiilis siis, meidän ICSI-hedelmöitysprosentit on vielä olleet jotain 50 luokkaa ja alkiot on heittäneet veivejään niin että pakkaseen ei oo saatu koskaan mitään. Eikö joskus vois päästä vähän helpommalla ettei tarvitsis koko ajan jännittää että pääseekö edes siirtoon? Mut ei. Mä oon niin kypsä tähän kaikkeen, kun ei tarttis enää ikinä yhtään piikkiä nähdä. Mutta tässä hoidossa en näe enä hirveän suurta onnistumistodennäköisyyttä, lähinnä harmittaa kun tarttee olla "turhan takia" taas kipeänä valaana varmaan viikko punktiosta jos vanhat merkit pitää paikkaansa.

MUOKS: Puktio maanantaina 23.8 ja ehkä siirto ke 25.8
 
Risupesä, hatunnosto siitä että olet osannut vaikeassa tilanteessa toimia itsesi parhaaksi noin hyvin! Onneksi sait hurjan määrän soluja. Ehkä se vähän edes lohduttaa.

Rankka tapa joutua päättämään suhde, vaikka ei kai se koskaan ole herkkua. Saitteko eilen enää (tai tänään) miehen kanssa puhuttua mitään?
 
Taustalta olen palstaa seuraillut silloin tällöin. Meillä 2.IVF ohjelmassa vuoden lopussa, olikohan punktio viikolla 47 vai 48...

Pakko purkaa tuntojani johonkin, joten teen sen tänne. Aiemmin olin vain iloinen tuttavien raskausuutisista ja mielelläni seurailin raskauden etenemistä ja kuuntelin kertomuksia ultrasta yms. Viime aikoina tällaiset asiat ovat alkaneet ahdistamaan, en halua enää kuulla mitään raskauteen liittyvää. Itku kurkussa kuuntelin viimeeksi tänään, kun hyvä ystäväni ilmoitti olevansa jälleen raskaana (edellinen lapsi on vajaan vuoden ikäinen). Tämä ahdistus johtaa siihen, että muutenkin vähäinen sosiaalinen elämäni vähenee entisestään.
Tuntuu, että kaikki tuttavat ovat joko raskaana tai juuri synnyttäneet ja minä vain en onnistu edes saamaan kahta viivaa testiin, vaikka kuinka käyttäisin aikaa ja rahaa siihen. :'(
Fiilikset on tänään aika matalalla ja olen pohtinut, josko jättäisimme hoidot tähän: ei tarvitsisi enää koskaan nähdä vain yhtä viivaa testissä, kun ei mitään yritystäkään enää olisi.
 
Kiitos vastauksista Nonna ja Toivorikas ! Mulla ei ole koskaan paracetamol oikein tehonnut kipuihin, aina vaatinut juuri tuota ibumaxia tmv. Voi sentään, kai se on sitten vaan kärsittävä ne menkka kivut, nehän varmaan tulevat ihan normaalina niinkuin yleensä :(
 
Mörkötys: mulla on yleensäkin kovat kivut jotka vaativat litalginia, buranaa ja joskus myös tramalia. Tää synarelan jälkeinen tyhjennysvuoto oli vielä karmeempi, oli tosi lähellä etten lähtenyt päivystykseen. Soitin siis tosiaan sinne päivystykseen ja hoitaja kysyi lääkäriltä joka sanoi että ei mitään haittaa ole buranasta siinä vaiheessa, limakalvohan alkaa kasvaa vasta sitten kun piikitykset alkavat. Mulla tuli siinä hoidossa 20 follia ja limakalvo oli oikein hyvä. Ilmeisesti kun se synarela tosiaan nollaa ja tyhjentää sen kohdun limakalvon oikein perusteellisesti niin saattaa olla kovemmat kivut kuin normisti. Mutta ei varmaan kaikilla, en nyt halua pelotella ketään :attn:
 
Lumipuu Joo, kun kaikki selviäiskin :D sit on vielä se, että pitäs olla kypsiä, hedelmöittyä, jakautua jne. Sanoinkin lääkärille että oisin tosi tyytyväinen jos tästä hoidosta yhteenkin siirtoon pääsis ettei ihan hukkaan menny kaikki kivut ja vaivat..

ekavekara Eilisen jälkeen ei oo edes viestiteltykään mitään.. mutta olkoot. Mahtaakohan se ymmärtää edes hävetä, eikä se nyt kehtaa kysellä mitään...vaikka toisaalta ihan sama!

Jouduin tossa makoileen vaan pari-kolme tuntia, tuli yhtäkkiä jotenki huono olo eikä ruoka maistu vieläkään. Väkisin oon koittanu saada juotua vettä ettei se varoteltu hyperi nyt tulis. Yllättävän vähän mitään kipuja tai edes jomotuksia on *kopkop*
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Mukava löytää paikkaan jossa kaikki ymmärtää. :)

Tuntuu tosi kurjalta sun puolesta Risupesä. Olet kyllä urhea nainen, toivon sinulle paljon voimia!

UnelmaSirpaLeena, mulla on ollut samanlaisia fiiliksiä viime aikoina. Tuntuu että kaikki muut vain onnistuu tuosta vaan raskautumaan ja sitten jotkut äititutut valittaa elämän kurjuutta - yksi mm. sanoi kesälomalla tarvitsevansa lomaa vauvasta kun ei kestä sitä. :eek:

Töissä sama juttu; monilapsiset äidit muisteli miten hirveää oli pienen vauvan kanssa kun ei saanut nukkua. Olisi tehnyt mieli sanoa että valvoisin vaikka viisi vuotta putkeen jos sen lapsen sillä saisi.

Jaksamista kaikille! Luen ja myötäelän täällä kokemuksianne ja toivon että itsekin pääsisin pian "tositoimiin". Pelottaa vain kuinka niissä sitten käy, meneekö kaikki hukkaan...
 
Heipä hei! Risupesälle iso :hug: ,tuntuu edelleen käsittämättömältä,että noin voi käydä. Olet kyllä hienosti saanut paketin kasaan tästä huolimatta.
Siirto meni hyvin. Klinikalla oli odottelemassa yksi neljäsoluinen ja kolme pakastettavaa alkiota. Otin aamulla varman päälle ja tankkailin vettä huolella. Olo olikin tosi tuskainen ( siis tuskainenpissaanhousuuntuskainen) jo junassa matkalla klinikalle. Juna pysähtyi vielä odottamaan vapaata raidetta ja siinä vaiheessa steppailin eteisessä ja raavin ovia melkein auki. Ei varmaan jäänyt kenellekään epäselväksi,että mikä vaivaa. Matka jatkui pienen vessatyhjennyksen jälkeen klinikalle,jossa pääsin hoitopöydälle saakka. Hoitaja kauhistui ja repesi nauramaan,että nyt on ainakin rakko täynnä,että ei hän voi ultraa painaa tämän pompulan päälle ja passitti uudestaan vessaan. ( Siinä maatessa huomasin,että maha tosiaan oli kuin pallo). Että sellainen reissu tällä kertaa. :LOL: Piinapäivät siis alkakoon! Terkuin, Ah niin tyhjärakkoinen Sanasa
 
Toivorikas: Mä oon niin kyllästynyt testailemaan niitä ainaisia negoja että ajattelin testailla vasta virallisena testipäivänä eli ensiviikon torstaina, eli pp 15. Tai siis itseasiassa lääkäri käski testaamaan torstaina ja vielä varmuudenvuoksi perjantaina uudelleen ennenkun saan lopettaa lääkkeet. Aina ennen on ollut testipäivä kaksi viikkoa siirrosta ja nyt sitten myöhemmin vaikka alkiokin oli periaatteessa neljänpäivän ikäinen siirrettäessä. Ja tosiaan ei ole yhtään edes piinailufiilikset ollut tälläkertaa kun se siirretty alkiokin oli niin surkea ja olokaan kun ei o mitenkään ollut normaalista poikkeava, eli nega sieltä on taaskin tulossa.

Sanasalle onnittelut kyytiläisesta ja pakkaseen menneistä alkioista. :flower:
 
Risupesä :hug: Voi että kylläpä mies sitten osaa piinata sua ihan tosissaan.
Onnittelut kuitenkin hienosta saaliista ja hienoa että oli oikeanlaista osaamista lähellä että solut saatiin talteen ja sitten tulevaisuudessa saat ne käyttöön :)

).( tänään siirrettiin yks alkio masuun köllimään. Alkio ei ollu vielä ehtinyt jatkaa jakautumista kun siirto oli jo aamupäivällä, mutta hyvän näköinen oli kuitenkin. Onneks siirto sujui paljon helpommin kuin tuoresiirrossa ( jossa ährättiin puoli tuntia ja ronkittiin kohdun kaulaa ihan kunnolla) Ny oliki vissiin ylilääkäri paikalla ja homma sujui 10minuutissa. Kokeili ensin pehmeällä katetrilla mut eipä se sillä onnistunu ja vaihtoi onneks heti siihen jäykempään.
Testailla käskivät 2 viikon päästä viikonloppuna. Aika myöhään minusta, mut pitää katsoa kuinka kauan malttaa odottaa.

Sanasa onnea piinailukaverille kyytiäisestä ja pakkasukoista

Tsemppiä kaikille muillekkin!
 
~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************20.8.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Vadelmaunelma....2.IVF/ICSI............pi........20.8.....23.8...AVATre
Lumipuu................3.ICSI..................pi.........23.8.....25.8......TAYS
Miimii-75...............1.IVF:n 1.PAS.......lä........................vko 34
Sannuli-81.............4.IVF....................pi.........vko 34............
Peppi1981.............2.IVF....................pi..........vko 34.............OYS
Marjainen..............2.IVF.....................pi.........vko 35.............TAYS
Zax........................2.IVF.................................elokuu.........
Nainen83...............1.IVF:n 2.PAS.............................elokuu
Maitoparta-80........4.ICSI:n 1.PAS...........................elokuu...TYKS
Mandalay..............1.IVF:n 1.PAS.......lu.....................elokuu...OYS
onni ja toivo.........1. IVF:n 1.PAS..............................elokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Punahilkka-75......1.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Peppiina78............2.IVF:n 1.PAS...............................elokuu
Myyrä2..................2.IVF...........................................................
Inia.......................4.IVF....................................vko 37............
Mörkötys...............1.IVF/ICSI............pi.............vko 37..........FEL
Meg.......................1.IVF:n 2.PAS..............................syyskuu.....
Raitapaitainen.......3.IVF:n 1.PAS.........lä..................syyskuu..TAYS
Shenda81..............3.IVF..................................syyskuu..........FEL
Minska...................3.ICSI...................pi...........syyskuu...
Neela Naranja.........1.IVF.....................pi..........syyskuu........NKL
heidh...................2.ICSI:n 1.PAS.........lu............syyskuu..AVATku
Katjuska-79...........1.IVF.....................pi............vko 40..........OYS
SaaraX..................3.IVF....................................vko 41...........
toivorikas-72.........4.ICSI....................pi...........vko 42..........NKL
HalleB....................2.ICSI....................ly...........vko 45.........KYS
Marjaane...............2.IVF:n 3.PAS........lä...............................
Hopping.................2.ICSI:n 2.PAS.......lä...........................AVATre
Doris79.................1.IVF:n 3.PAS........................................
Miiru82..................................................................................TAYS
UnelmaSirpaLeena..2IVF.....................pi................................OYS
Munkkiniemi...........2. IVF.....................pi................................
wabisabi................3.IVF......................ly.................................FER
fiia 69.....................................................................................
hugsy.....................2.IVF........................................................
Cris.......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS...................lu.................................
Faith83..................................................................................
Mollamaija82.......1.IVF:n 2.PAS.............................................
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS............................................OYS



:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop.............alk.määrä................PP.........testipv
kaz...........................................:heart:..................9............25.8.
mansikkainen79......................:heart:..................9............. 26.8.
Sanasa.....................................:heart:..................1.............
Milli-81.....................................:heart:..................1.............4.9.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Paiju.................12.5...............kt/14...........2.IVF.................:heart:
Nemi77.............13.5...............kt/15...........1.IVF............:heart::heart:
riksu82..............13.5..............kt/15............2.IVF...............:heart:
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF...........:heart::heart:
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI...............:heart:
Klivia..................27.5.............kt/13............2.IVF.................:heart:
Mimosah76 ........8.6.............143/13.........1.IVF:n 1.PAS.....:heart:
Amelie80............9.6..............225/13.........3.ICSI............:heart::heart:
Hanuu................14.6............413/14.........1.IVF:n 2.PAS.....:heart:
Nonna78............21.6............344/12...........2.IVF.............:heart::heart:
Beelia................30.6.............228/14..........1.IVF.................:heart:
Ragdoll73..........1.7.................kt/13............1.IVF...........:heart::heart:
Salli72...............11.7...............kt/11.....6.ICSI:n 1.PAS...:heart::heart:
 
toivorikas vaihdatko mulle 2.ICSI, vaikka eipä tuolla tossa listassa niin väliä.. Kiitos, kun jaksat päivittää:)

risupesä mä oon jo pitemmän aikaa seuraillu sun tilannetta ja kyllä v*tuttaa sun puolesta:hug:! Jokatapauksessa mahtava saalis punktiossa :flower:

Lumipuu :hug: Mulla kasvoi todella pienellä clomiannoksella( 2tbl/kierto) parissa kierrossa kaks follia, mut Puregonilla tuli "vaan" 6 ja niistä neljässä oli solu..kyllä vähän ihmetytti..
Tsemppiä punktioon!:) toivottavasti hedelmöittymis% on tälläkertaa korkeampi!

UnelmaSirpaLeena voima :hug: tuttuja tunteita/ajatuksia..

Sanasa tsemppiä piinapäiviin! Hienoa, että saitte pakkaseenki:)

Mansikkainen toivottavasti fiiliksesi osoittautuvat vääriksi ja ensiviikolla tulisi iloisia uutisia :heart:

Milli moi taas! Mä täällä jännäilen sun puolesta kuinka käy..toivottavasti hyvin:) Tsemppiä sullekki piinapäiviin :hug:
 
~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************20.8.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Vadelmaunelma....2.IVF/ICSI............pi........20.8.....23.8...AVATre
Lumipuu................3.ICSI..................pi.........23.8.....25.8......TAYS
Miimii-75...............1.IVF:n 1.PAS.......lä........................vko 34
Sannuli-81.............4.IVF....................pi.........24.8....26.8 .....
Peppi1981.............2.IVF....................pi..........vko 34.............OYS
Marjainen..............2.IVF.....................pi.........vko 35.............TAYS
Zax........................2.IVF.................................elokuu.........
Nainen83...............1.IVF:n 2.PAS.............................elokuu
Maitoparta-80........4.ICSI:n 1.PAS...........................elokuu...TYKS
Mandalay..............1.IVF:n 1.PAS.......lu.....................elokuu...OYS
onni ja toivo.........1. IVF:n 1.PAS..............................elokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Punahilkka-75......1.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Peppiina78............2.IVF:n 1.PAS...............................elokuu
Myyrä2..................2.IVF...........................................................
Inia.......................4.IVF....................................vko 37............
Mörkötys...............1.IVF/ICSI............pi.............vko 37..........FEL
Meg.......................1.IVF:n 2.PAS..............................syyskuu.....
Raitapaitainen.......3.IVF:n 1.PAS.........lä..................syyskuu..TAYS
Shenda81..............3.IVF..................................syyskuu..........FEL
Minska...................3.ICSI...................pi...........syyskuu...
Neela Naranja.........1.IVF.....................pi..........syyskuu........NKL
heidh...................2.ICSI:n 1.PAS.........lu............syyskuu..AVATku
Katjuska-79...........1.IVF.....................pi............vko 40..........OYS
SaaraX..................3.IVF....................................vko 41...........
toivorikas-72.........4.ICSI....................pi...........vko 42..........NKL
HalleB....................2.ICSI....................ly...........vko 45.........KYS
Marjaane...............2.IVF:n 3.PAS........lä...............................
Hopping.................2.ICSI:n 2.PAS.......lä...........................AVATre
Doris79.................1.IVF:n 3.PAS........................................
Miiru82..................................................................................TAYS
UnelmaSirpaLeena..2IVF.....................pi................................OYS
Munkkiniemi...........2. IVF.....................pi................................
wabisabi................3.IVF......................ly.................................FER
fiia 69.....................................................................................
hugsy.....................2.IVF........................................................
Cris.......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS...................lu.................................
Faith83..................................................................................
Mollamaija82.......1.IVF:n 2.PAS.............................................
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS............................................OYS



:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop.............alk.määrä................PP.........testipv
kaz...........................................:heart:..................9............25.8.
mansikkainen79......................:heart:..................9............. 26.8.
Sanasa.....................................:heart:..................1.............
Milli-81.....................................:heart:..................1.............4.9.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Paiju.................12.5...............kt/14...........2.IVF.................:heart:
Nemi77.............13.5...............kt/15...........1.IVF............:heart::heart:
riksu82..............13.5..............kt/15............2.IVF...............:heart:
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF...........:heart::heart:
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI...............:heart:
Klivia..................27.5.............kt/13............2.IVF.................:heart:
Mimosah76 ........8.6.............143/13.........1.IVF:n 1.PAS.....:heart:
Amelie80............9.6..............225/13.........3.ICSI............:heart::heart:
Hanuu................14.6............413/14.........1.IVF:n 2.PAS.....:heart:
Nonna78............21.6............344/12...........2.IVF.............:heart::heart:
Beelia................30.6.............228/14..........1.IVF.................:heart:
Ragdoll73..........1.7.................kt/13............1.IVF...........:heart::heart:
Salli72...............11.7...............kt/11.....6.ICSI:n 1.PAS...:heart::heart:
 
Risupesä: Hieno saalis. :)

Sanasa ja Milli: Tsemppiä piinailuun.

ON: Ja taas ultrassa käyty. Vielä pari päivää kasvatellaan munasoluja ja sunnuntaina on sitten Pregnyl-pistoksen laitto. Tiistaina olisi sitten punktio ja toivottavasti torstaina siirto. Lääkäri laski, että 6 olisi tavoite, kunhan vain nuo kaikki vielä kasvaisi tarpeeksi. Taas alkoi alaselässä pieni kipu ja paha olo vaivaa edelleen, aamulla ei ollut kuin vähän huono olo. Tuo kipuilu on kyllä niin vähäistä ollut tällä kertaa, joten olen ollutkin ihan huolissaan, että tapahtuuko mitään, mutta varmaan se vaikuttaa, että en ole nyt töissä ja olen saanut lepäillä. Lääkärin mielestä ei ole kyllä vaaraa hyperiin, mutta hoitaja sitten sanoi, että pitäisi jatkaa veden juomista.
 
Hei taas kaikki!

Mukavasti antaa toivoa tuo plussanneiden lista =). Kaikille kauheesti tsemppiä jotta siihen pisteeseen päästäisi ja pysyttäisi!

Kohta pari viikkoa olen Synarelaa nuuskinut ja eilen alotettiin piikit. Tällä kertaa Puregon, koska viimeksi oli Menopur...

Onko muille tullut Synarelasta kurkku kipeeks ja kylmä/kuuma oireita?
 
Toivorikas: Kuulostaa hurjalle että kivut olis vielä normaalia kovemmat, mullakin nuo on yleensä sellaset kivut että särkylääke on saatava ja heti ja silti aikamoista tuskaa.. Täytynee soittaa ja varmistaa asia vielä että voinko ottaa kunnon lääkettä. Luulen et panadolit sun muut eivät auta :|
 
Marjanen: Jep, synarelasta tuli kurkku niin kipeäksi että havoin flunssasakaan on niin kipeä. Varsinkin aamuisin. Ja hiki oli koko ajan, ei niinkään kuumia aaltoja mitä odotin vaan koko ajan oli kuuma. Helpotti sitten kun pistokset alkoi ja sunutukset pudotettiin puoleen.
 
Olen tässä pähkäillyt mielessäni että kuinka tämä homma oikein toimii kun mulle sanottiin polilla että sitten kun menkat alkaa niin soitan sinne että varataan aika ekaan ultraan ja pistos harjoittelua varten. Sinne on ajanvaraus joka aamu puoli tuntia paitsi keskiviikkona ei ole ollenkaan kun on hoitojen suunnittelu ajat. Jos siis menkat alkaisi tiistaina niin saisin soitettua sinne vasta torstaina ja silloinhan olisi jo kp3 ja käsittääkseni piikittelyt olis tarkoitus alkaa jo kp2... Varmaanhan sen ajan saa sitten vaikka jo samalle päivälle mutta silti tuntuu että hieman hoppu tulee tuon ajan saamisen kanssa. Osaisko kukaan kertoa miten on mennyt tämä, mulla hoitopaikkana siis päijät-hämeen keskussairaala ja toimenpiteet felicitaksessa. Asiaahan ei helpota yhtään se että olen töissä ja sieltä pitää sitten ampaista aika lyhyellä varoitusajalla... Stressin saan aikaiseksi mokomasta käytännön asiasta :ashamed:
 

Yhteistyössä